11.12.2021 / 10:34
StoryEditor

Zamówienia internetowe najczęściej odsyłają zarabiający w granicach 4-7 tys. zł

Zamówienia internetowe przynajmniej raz zwróciła ponad połowa klientów (Shutterstock)
Odzież, obuwie i elektronika są kategoriami produktów najczęściej zwracanych do sklepów internetowych. Ponad połowie klientów zdarzyło się zwrócić zakupy dokonane online – wynika z danych zebranych przez Santander Consumer Bank w raporcie z serii Polaków Portfel Własny „Polacy na e-zakupach 2021”.

W internecie kupuje już około 80 proc. Polaków, a z mniejszą lub większą regularnością swoje zakupy odsyła 56 proc. osób. Niemal połowie klientów zdarzyło się zwrócić pożądany w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Prezes Starbucksa zarabia ponad sześć tysięcy razy więcej niż przeciętny pracownik tej sieci kawiarni
Brian Niccol, CEO Starbucks (fot. Starbucks)

Brian Niccol, CEO Starbucksa zarobił 6666 razy więcej niż przeciętny pracownik sieci kawiarni. Dysproporcje między zarobkami najważniejszych menedżerów i szeregowych pracowników cały czas się zwiększają.

O sprawie pisze bankier.pl, który podkreśla, że Niccol zarobił w tym roku już 98 mln dolarów, podczas gdy przeciętny pracownik Starbucksa ok. 15 tysięcy dolarów. To największa r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Już nie tylko zniżki. Jak zmieniły się programy lojalnościowe?
Nowe trendy w programach lojalnościowych: grywalizacja, poziomy, wyzwania (fot. Shutterstock)

Programy lojalnościowe przestały być prostymi systemami punktowymi z rabatami. Dziś coraz częściej przypominają gry – z poziomami, wyzwaniami i cyfrowymi nagrodami, przykładem jest program lojalnościowy Wolt. Czy to odpowiedź na rosnące wymagania konsumentów i konkurencję czy próba maksymalizacji zysków?

Rynek programów lojalnościowych w Europie rozwija się dynamicznie. Z danych wynika, że jego wartość ma wzrosnąć z 19,64 mld dolarów w 2025 roku do 31,8 mld dolarów w 2029 roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 02:23