16.11.2018 / 11:25
StoryEditor

Alibaba ogłasza lokalizację pierwszego hubu logistycznego w Europie

(fot. Flickr.com, hinglish Notes)
To już oficjalne - chiński gigant e-commerce Alibaba otworzy pierwszy hub logistyczny w Europie. Po miesiącach licznych plotek na temat potencjalnej lokalizacji obiektu, firma zakomunikowała, że zdecydowała się na wybór belgijskiego miasta Liege.

Jak donosi "Retail Detail", na ostatniej prostej o przychylność Alibaby starali się jeszcze powalczyć Holendrzy, jednak ostatecznie nie udało im się przekonać chińskiego inwesto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2024 / 15:41
StoryEditor
Netto testuje koncept sklepu 4.0 pod Warszawą. Zobacz, jak wygląda! [NASZ NEWS]
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)fot. Netto
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckimfot. Netto
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckimfot. Netto
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckimfot. Netto
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Koncept Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Netto)
Sieć Netto wystartowała z testami nowego konceptu swojej placówki. Jest nowy layout i zdecydowanie szersza oferta mrożonek, a także większa strefa produktów sezonowych. Zobacz naszą galerię.

Odnowioną placówkę odwiedził już m.in. Anders Hagh, CEO Salling Group, czyli właściciela sieci Netto Polska, który podkreślił, że zmniejszy się liczba punktów, w których ekspono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 13:21
StoryEditor
Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024
Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka i Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell będą uczestnikami jednej z mini debat w trakcie kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomosci Handlowe)
Na jakim etapie rozwoju są marki własne i co ich ekspansja oznacza dla marek producenckich? Odpowiedzi na te pytania poszukamy wspólnie z Justyną Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka oraz Marianem Owerko, założycielem oraz przewodniczący rady nadzorczej FoodWell w trakcie firesidechatu na kongresie Retail Trends 2024.

Wszystkie sieci detaliczne deklarują, że chcą zwiększać udział marek własnych w sprzedaży. Oznacza to, że dla brandów producenckich będzie na sklepowych półkach coraz mniej miej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2024 14:06