30.07.2019 / 13:56
StoryEditor

AliExpress wziął na celownik rosyjskich detalistów. Będzie działał jako hurtowy dostawca

(fot. ru.aliexpress.com)
Globalna internetowa platforma zakupowa, będąca częścią Alibaba Group będzie sprzedawać towary rosyjskim sieciom handlowym. Marketplace będzie działał jako dostawca hurtowy, który przyśle towary do sklepów tradycyjnych. Chińczycy chcą też nawiązać współpracę z niezależnymi przedsiębiorcami. Obecnie spółka jest w toku rozmów na temat współpracy z kilkoma rosyjskimi detalistami.

Jak podaje dziennik „Kommersant”, na tę chwilę chodzi o współpracę z regionalnymi sieciami handlowymi. „Na tym etapie chcemy zaoferować asortyment z zakresu non-food – kilkadzie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 08:52
StoryEditor
Polska odbiła się czkawką? SPAR Group planuje sprzedać sklepy w dwóch kolejnych krajach
SPAR Group chce sprzedać sklepy w kolejnych krajach (fot. IgorGolovniov/Shutterstock, zdjęcie ilustracyjne)

Południowoafrykańska SPAR Group ledwo co opuściła Polskę, sprzedając swój biznes rzeszowskiej Grupie Kapitałowej Specjał, a już planuje sprzedaż ponad 360 sklepów w Szwajcarii. Jednocześnie firma prowadzi rozmowy na temat zbycia swojej działalności w Wielkiej Brytanii. To część szeroko zakrojonej restrukturyzacji europejskiego segmentu działalności SPAR Group.

Według szwajcarskiej agencji AWP, trwają negocjacje z potencjalnymi nabywcami aktywów w Szwajcarii, jednak finalna decyzja jeszcze nie zapadła. SPAR Group, która posiada lic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 12:05
StoryEditor
Sprzedaż 800 sklepów przez Pepco pokazuje głębokie pęknięcie w modelu biznesowym dyskontera. Do zamknięcia nawet 200 placówek [ANALITYCY]
Pepco, szyld

Zarządzająca 800 sklepami, sieć Poundland została sprzedana przez Pepco za przysłowiowego "1 funta" firmie Gordon Brothers. Według analityków transakcja ta pokazuje ogromne problemy, jakie dotknęły model biznesowy sieci dyskontów oparty jedynie na niskiej cenie poprzez próby modyfikacji strategii asortymentowej operatora działającego na Wyspach.

Przypomnijmy, że 12 czerwca br. Grupa Pepco sprzedała udziały w brytyjskiej sieci dyskontów Poundland firmie Gordon Brothers za symboliczną kwotę "1 funta". W ramach trans...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:10