16.04.2018 / 14:54
StoryEditor

Peter Ratatics, Grupa MOL: Analityka big data pozwoli sieciom stacji paliw na konkurowanie z czołowymi sieciami handlowymi

(Grupa MOL)
- Rozwiązania z zakresu big data stanowić będą podstawę naszej przyszłej zintegrowanej platformy mobilnej, na którą złożą się np. funkcjonalności zakupów online, zarządzania flotą, płatności online, chatbota, karty lojalnościowej czy dostępu do usług car sharingu i ładowarek dla pojazdów elektrycznych – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Peter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich Grupa MOL.

Transformacja cyfrowa w biznesie paliwowym to wyzwanie, ale także ogromna szansa dla koncernów paliwowych?

W przypadku Grupy MOL widzimy ogromy potencjał transformacji cy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 08:18
StoryEditor
Aż 80 proc. Polaków zaciska pasa. Na tych produktach oszczędzamy [RAPORT]
Wielu Polaków ma dosyć wyrzeczeń. Ale i tak 80 proc. oszczędza na zakupach (Fot. Pexels/ Kampus Production)

– Wielu Polaków ma już dosyć wyrzeczeń i mogą decydować się na powrót do tzw. normalności – uważają eksperci. Mimo tego tylko co piąty Polak nie musi zaciskać pasa. Na czym Polacy oszczędzają najczęściej, a na czym najrzadziej?

W artykule przeczytasz:

  • Wielu Polaków ma dosyć wyrzeczeń
  • TOP6 produktów, na których najczęściej oszczędzamy
  • TOP4 produkty, na których najrzadziej oszczędzamy
  • Dl...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 tygodnia:dyskonty przemysłowe, podatek handlowy, Żabka, OLX pod pręgierzem UOKiK
TOP10 tygodnia (collage)

Ten tydzień zdominowały tematy związane z kanałem dyskontowym. Pepco optymalizuje model biznesowy, Action zapowiada potężne inwestycje, Biedronka kompletuje nowy gang maskotek. Mieliśmy też dwa tematy związane z convenience – ekspansję międzynarodową Żabki oraz nowy koncept Babak na Ukrainie, który umownie nazwaliśmy Żabka-Bis. Duży ferment spowodowały też rządowe plany zmian w podatku handlowym.

1. Pepco sprzedało 800 sklepów dyskontowych za symboliczne 5 złotych! Czy sprzeda także sieć Dealz w Polsce?

Grupa Pepco, prowadząca dyskonty odzieżowe, poinformowała o fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:25