31.03.2016 / 15:03
StoryEditor

Biedronka i Lidl walczą o zdrowie Polaków

()
Niemal równocześnie Biedronka i Lidl, czyli dwie największe sieci handlowe w kraju wprowadziły wiosenną ofertę zdrowej żywności i sprzętu, który pozwala zadbać o kondycję fizyczną. Prowadzone w jednym czasie kampanie mogą jedynie wyjść na zdrowie Polakom, którzy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat tego, jaką dietę stosować aby być zdrowszym, i że warto być aktywnym fizycznie, bo opłaca się to nie tylko sieciom ale i konsumentom.

Na przełomie marca i kwietnia klienci Biedronki zyskają możliwość skorzystania ze specjalnej infolinii, dzięki której będą mogli zasięgnąć porad specjalistów z Instytutu Żywnośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:51
StoryEditor
Perły Rynku FMCG 2024. Zgłoś swoje nowości i zaprezentuj je menedżerom odpowiedzialnym za asortyment w wiodących sieciach handlowych i sklepach internetowych
Tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do kolejnej edycji badania Perły Rynku (fot.  Przemyslaw Blechman)
Tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do badania Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego, w którym menedżerowie odpowiadający za wprowadzanie produktów do sieci sprzedaży oceniają rynkowe nowości i ich potencjał sprzedażowy. Zgłoś swoje produkty do badania i przekonaj się, jak widzą je Twoi partnerzy handlowi oraz które kanały dystrybucji są dla najlepsze dla Twojej marki.

Badanie Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego renomę zdobyło renomę dzięki kilkunastoletniej obecności na rynku. Przez te lata w ręce jurorów trafiły setki produktów, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 21:01
StoryEditor
Duża sieć handlowa wybuduje pierwszy supermarket nadający się w pełni do recyklingu. To rewolucja w budowie supermarketów. Jak to jest zrobione?
Sklep EDEKA w Brunszwiku-Lamme zostanie zbudowany z drewnianych klocków, EDEKA
W Niemczech powstanie pierwszy supermarket nadającego się do recyklingu. Innowacyjny projekt sklepu spożywczego EDEKA powstanie w Brunszwiku-Lamme. Firma zastosuje do budowy nową technologię, która sprawi, że czas budowy będzie krótszy, a projekt bardziej elastyczny.

Sklep EDEKA w Brunszwiku-Lamme zostanie zbudowany z drewnianych klocków. Jest to pierwszy tego typu projekt w Niemczech. Inwestycja właśnie uzyskała pozwolenie na budowę. Obie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 00:59