25.05.2020 / 13:39
StoryEditor

Biedronka z Glovo chcą zastąpić pocztę kwiatową podczas Dnia Matki

Sklep sieci Biedronka (fot. materiały prasowe)
Współpraca Biedronki z Glovo ma polegać nie tylko na zapewnieniu dyskonterowi obrotów w niedzielę lub aby stworzyć konkurencję dla innych e-grocery. Teraz operator sklepów spożywczych reklamuje swój sojusz z dostawcą w kontekście wręczenia prezentów podczas Dnia Matki.

Biedronka i Glovo chcą powalczyć o klientów, którzy mieszkają daleko od swoich najbliższych. - Dobrze, gdy w Dzień Matki nasza Mama jest obok. Ale, nawet jeśli mieszka w innym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 15:03
StoryEditor

Witold Sowiński dyrektorem w Auchan Retail Polska. Jego zadaniem będzie dynamiczny rozwój sklepów franczyzowych

Witold Sowiński, dyrektor franczyzy w Auchan Retail Polska
Witold Sowiński objął z dniem 1 września br. stanowisko dyrektora ds. franczyzy w Auchan Retail Polska. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci franczyzowej Auchan na polskim rynku, zgodnie ze strategią firmy. Witold Sowiński zastąpił na tym stanowisku Davida Lovera, który będzie kontynuował swoją karierę w Auchan w Senegalu.

Witold Sowiński podkreśla, że jest przeświadczony o potencjale rozwoju obszaru franczyzy. - Wierzę, że moja wiedza i wieloletnie doświadczenie pomogą mi zrealizować plany firmy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 17:10
StoryEditor

InPost idzie w kierunku piłki siatkowej i dostawy zakupów spożywczych do paczkomatu. O co chodzi?

Karol Kłos w reklamie usługi InPost Fresh (kadr z filmu reklamowego InPostu, źródło: Youtube)
Firma kurierska rozpoczęła kampanię wizerunkową dla jednej ze swoich usług, która do tej pory była przyćmiona przez same paczkomaty. Spółka chce szerzej wypromować usługę InPost, dlatego rozpoczęła szerszą promocję platformy zakupowej.

InPost Fresh jest aplikacją, za pośrednictwem której można zamówić zakupy z dostawą. Firma zaangażowała do najnowszej kampanii reklamowej usługi Karola Kłosa. Będzie on promował...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 00:15