05.06.2020 / 08:49
StoryEditor

Bio Family uruchomiło sklep internetowy zapatrujący Warszawę, Wrocław, Poznań i Swarzędz

Bio Family Supermarket w Poznaniu (fot. Bio Family)
Sieć marketów z ekologiczną żywnością Bio Family, która znana jest z placówek bezobsługowych, dostarcza również zakupy do domu. Sklep internetowy biofamily24 obsługuje klientów z Warszawy, Wrocławia, Poznania i Swarzędza. 

W internetowym Bio Family, podobnie jak w sklepach stacjonarnych spółki, klient nie ma kontaktu z pracownikiem. Dostawa jest bezkontaktowa. Zakupy dowożone są za pośrednictwem U...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 18:54
StoryEditor
Strefa duty free w internecie. Lagardère podsumowuje działalność sklepu Aelia.pl
Pięć lat temu firma Lagardere Travel Retail postanowiła przenieść bezcłowe sklepy Aellia z lotnisk do internetu i uczynić je dostępnymi dla każdego klienta w Polsce (fot. materiały prasowe)

Właśnie mija pięć lat od momentu uruchomienia Aelia.pl – pierwszego sklep duty free online w Polsce. Czy firmie Lagardere Travel Retail, która jest matką tego projektu udało się z sukcesem przenieść strefę wolnocłową z lotnisk do internetu?

Aelia.pl został uruchomiony w 2020 r. Od startu platformy jej właściciel – firma Lagardère Travel Retail – skupiał się na dynamicznym poszerzaniu asortymentu.

Jak r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 09:44
StoryEditor
Unilever rośnie! Co stoi za wynikami giganta FMCG?
Logo Unilever (fot. Shutterstock)

Wyniki finansowe koncernu Unilever za trzeci kwartał 2025 roku pokazują stabilny rozwój i potwierdzają roczne prognozy. Firma odnotowała wzrost sprzedaży bazowej, poprawę wyników w rynkach rozwiniętych oraz powrót do wzrostu na rynkach wschodzących. Jakie czynniki wpłynęły na te rezultaty i co oznacza zapowiadane wydzielenie segmentu lodów?

Unilever ogłosił, że w trzecim kwartale 2025 roku sprzedaż bazowa wzrosła o 3,9 proc., z czego 1,5 proc. pochodziło z wolumenu, a 2,4 proc. z cen. Sprzedaż bazowa po wyłączeniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. październik 2025 20:51