02.12.2019 / 19:36
StoryEditor

Black Friday, Cyber Monday – sprzedaż w USA osiągnęła niebotyczne wartości

Black Friday w sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
W minione żniwa wyprzedażowe Black Friday sprzedaż online w Stanach Zjednoczonych osiągnęła rekordową wartość 11,6 mld dolarów. Detaliści starali się przedłużyć zakupową euforię klientów, przyspieszając pierwsze promocje organizowane w ramach Cyber Monday. Według obliczeń firmy Adobe Analytics, pierwszy weekend świątecznej gorączki zakupowej mógł przynieść handlowcom rekordowe 30 mld dolarów obrotów – informuje serwis PYMNTS.com.

Thanksgiving Day – Święto Dziękczynienia – jest oficjalnym świętem państwowym w USA, ale też tradycyjnym początkiem przedświątecznego szaleństwa zakupowego. To święto ruchome, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 12:43
StoryEditor
O ile wzrośnie sprzedaż w sklepach spożywczych w 2024 r.? Jak poradzą sobie dyskonty, super- i hipermarkety oraz format convenience?
Sklep sieci Biedronka w Warszawie
W IV kw. 2023 r. dynamika przychodów w handlu detalicznym była najsłabsza w roku (5 proc. r/r vs 6,2 proc. r/r w III kw. 2023 r.). Według prognoz firmy badawczej Euromonitor w 2024 wartość handlu detalicznego zwiększy się o 3,3 proc., w tym w sklepach stacjonarnych o 2,7 proc., a w e-commerce o 6,8 proc. Czynnikiem korzystnie oddziałującym na wyniki będą niższe r/r ceny producentów, natomiast negatywnie będzie wpływać znaczny wzrost kosztów osobowych oraz silna konkurencja cenowa między sklepami.

Według analityków PKO Bank Polski osłabienie siły nabywczej konsumentów ze względu na wysoką inflację wpłynęło na zmniejszenie sprzedaży detalicznej w 2023 o 2,7 proc. w porówna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:50
StoryEditor
Netto robi upgrade sklepów. Wiemy jakie rozwiązania sieć wprowadza w ramach nowego konceptu 3.5 [NASZ NEWS]
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Poza aranżacją działów z artykułami świeżymi w koncepcje Netto 3.5 zmienił się także sposób ekspozycji oferty promocyjnej (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Dyskont Netto zlokalizowany w Szczecinie przy ul. Chmurnej, to jedna z pierwszych placówek sieci, działających zgodnie z nowym konceptem, określonym mianem 3.5. Z informacji, które portal wiadomoscihandlowe.pl uzyskał od sieci, wynika, że nie jest to jeszcze koncept kompletny, ale zmiany, jakie zakłada, dają obiecujące efekty i będą wdrażane w kolejnych placówkach.

– Koncept 3.5 pozwala nam testować nowe rozwiązania, które analizowaliśmy na przestrzeni ostatnich miesięcy, na bazie formatu 3.0. Zmiany nie są więc diametralne, ale zauważal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 17:21