18.07.2020 / 11:10
StoryEditor

Boom na rynku e-commerce. E-Izba tworzy nową grupę merytoryczną

e-commerce (fot. Źródło: Fotolia)
New Technology for Omnicommerce – tak będzie nazywać się nowa grupa merytoryczna Izby Gospodarki Elektronicznej. Jej celem jest nawiązanie współpracy z firmami technologicznymi, edukacja, informowanie oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla kanału retail oraz e-commerce.

W ramach grupy planowana jest organizacja spotkań oraz webinarów prezentujących sklepom internetowym, platformom e-commerce czy przedstawicielom branży retail najnowsze tec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07.09.2023 / 13:56
StoryEditor

Fundacja Krajowej Grupy Spożywczej chce się włączyć w kampanię referendalną

Fundacja Krajowej Grupy Spożywczej chce się zaangażować w kampanię przed referendum zarządzonym na 15 października (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Fundacja Krajowej Grupy Spożywczej Pomaganie Krzepi jest jednym z 69 podmiotów, które zgłosiły chęć prowadzenia nieodpłatnej kampanii w mediach publicznych w związku z zaplanowanym na 15 października referendum. Tego samego domaga się cały szereg fundacji innych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Zgłoszenie fundacji Krajowej Grupy Spożywczej Pomaganie Krzepi w tej sprawie wciąż czeka na rozpatrzenie przez Państwową Komisję Wyborczą. Jak dotąd status podmiotu upra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.09.2023 / 12:04
StoryEditor

Drogerie DM stawiają na influencerów i „niemiecką jakość”. Rusza kampania promocyjna sieci

Drogeria sieci DM (fot. Shutterstock)
Pod hasłem „niemiecka jakość w najlepszej cenie” wystartowała kampania sieci DM. Klienci mogą liczyć na promocję w wysokości 20 proc. na wszystkie marki DM przy zakupach z aplikacją „Mój DM”. Do akcji wkroczą też influencerzy.

– Prawie w każdym obszarze asortymentu DM posiada marki własne. Mamy ich łącznie 28 w różnych kategoriach. Cieszą się dużą popularnością także wśród polskich klientów, którzy cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 14:59