08.01.2021 / 08:42
StoryEditor

Carrefour otworzy prawie 50 dyskontów Supeco w 2021 w samej Francji. W planach start e-sprzedaży w innych krajach

Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jak już informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, należąca do Carrefoura marka Supeco w listopadzie ub.r. rozpoczęła sprzedaż produktów pozażywnościowych przez internet w rodzimej Francji, w modelu click&collect. Teraz firma donosi, że w najbliższym czasie planuje wdrożenie tego samego rozwiązania w Rumunii i Hiszpanii.

Nie wiadomo jeszcze, co z Polską, gdzie działa obecnie dziewięć stacjonarnych dyskontów Supeco, spośród których większość ruszyła w minionym roku. Choć Carrefour dotychczas tego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:39
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ, gościem Retail Trends 2025. Opowie o scenariuszach rozwoju handlu
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ w Polsce (fot. Żelazna Studio)

Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca firmy badawczej Nielsen IQ weźmie udział w debacie otwierającej Kongres Retail Trends 2025. Uczestnicy będą rozmawiać o kierunkach rozwoju handlu, scenariuszach i wyzwaniach.

Menedżerka wystąpi w panelu otwierającym pt. “Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania”. Uczestnicy debaty postarają się zarysować przysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 10:23
StoryEditor
Gastronomia mocno zadłużona. Sytuacji sektora nie pomaga zwrot Żabki w kierunku fast-foodowym, skutkujący przepływem klientów
Na zdj. oferta Prosto z Pieca w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Polacy chętnie podróżują, jedzą w restauracjach i zamawiają posiłki na wynos. Pomimo rosnących cen, wciąż są skłonni wydawać pieniądze na tego typu usługi. Jednak dane Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej wskazują na trudną sytuację finansową sektora turystyki, hotelarzy i restauratorów, których zaległe zobowiązania przekraczają 441 mln zł. Dodatkowo, w sektorze HoReCa zauważalny jest spadek wiarygodności płatniczej oraz wzrost liczby nierzetelnych firm.

Raport Instytutu ARC Rynek i Opinia oraz platformy Made for Restaurant pokazuje, że w ubiegłym roku 40 proc. Polaków wydało w restauracjach tyle samo, co w 2023 r., a 27 proc. z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. marzec 2025 07:54