16.08.2024 / 14:09
StoryEditor

Duży e-sklep z żywnością testuje opakowania wielokrotnego użytku w produktach pierwszej potrzeby

Ocado testuje pojemniki wielokrotnego użytku w dostawach zamówień online, fot. Ocado

Brytyjski e-sklep spożywczy Ocado testuje stosowanie opakowań wielokrotnego użytku w kategorii towarów pierwszej potrzeby, takich jak makaron, ryż i płyn do prania. Takie projekty nie są niczym nowym w przypadku stacjonarnych sklepów, ale w przypadku kanału online są one pewnym wyzwaniem.

Supermarket internetowy Ocado testuje pojemnik wielokrotnego użytku, który może przyjmować żywność lub produkty do prania bez dodatkowych kosztów dla klientów.

Makaron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 14:57
StoryEditor
Noszenie maseczek w sklepach nie powinno byc powodem do wstydu
Czy czeka nas wielki powrót maseczek? (fot. Carrefour, za: YouTube)

"Czas pandemii covid-19 zapisał się w historii wielu firm jako czarny czas dla ich funkcjonowania. To czynnik, który powinien być bodźcem, by nie ignorować zagrożenia epidemicznego, które występuje nieustannie, a ostatnia górka zakażeń jest tylko tego przykładem" - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Michał Bulsa, prezes Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie.

Michał Bulsa podkreśla przy tym, że więcej zachorowań, trochę inne objawy, ale jednocześnie mało testów i wciąż poczucie delikatnego ignorowania tego tematu przez przedsiębi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 08:30
StoryEditor
Temu otwiera się na sprzedawców z Europy. Chce replikować model amerykański i ustalać ceny produktów
Temu (Shutterstock)

Chiński gigant internetowy chce mieć na swojej platformie sprzedawców z wybranych krajów Unii Europejskiej oraz z Wielkiej Brytanii. Najpierw trzeba jednak dostać zaproszenie.

Jak zwraca uwagę portal marketing4ecommerce.net, do niedawna na platformie sprzedawali tylko Chińczycy – w sumie ponad 100 tys. sprzedawców.

Sytuacja zmieniła się w marcu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 07:44