10.04.2013 / 20:51
StoryEditor

Biedronka – jeszcze dyskont czy już supermarket?

Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
Biedronka, jak żadna inna sieć, silnie akcentuje swoją konkurencyjność cenową ()
Dyskonty, na czele z Biedronką, tracą swój największy atut – najniższe ceny. W placówkach tego typu rośnie wartość koszyka zakupów, do czego w dużej mierze przyczynia się coraz bardziej rozbudowana oferta drożejących produktów markowych. Sklepy uchodzące za dyskonty mają coraz więcej wspólnego z supermarketami. Co to oznacza dla niezależnego handlu?

Kierujący portugalską Grupą Jeronimo Martins, do której należy sieć Biedronka, Alexandre Soares dos Santos w wywiadzie udzielonym „Wiadomościom Handlowym” półtora roku temu stwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 16:23
StoryEditor
Kolporter uruchomił pięć nowych saloników. Sieć modernizuje też starsze punkty
Kolporter uruchomił pięć nowych saloników. Sieć modernizuje też starsze punkty (fot. mat. pras.)
Od początku roku Kolporter uruchomił pięć nowych lokalizacji: w Lublinie, Koninie, Krasnymstawie, Zduńskiej Woli i Pobiedziskach. Sieć realizuje strategię rozwoju nie tylko w dużych miastach, ale i mniejszych miejscowościach.

Kolporter cały czas pracuje nad optymalizacją saloników, zarówno pod kątem oferty produktowej, jak i aranżacji wnętrza swoich punktów.

– Staramy się podążać za zmieniaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 17:41
StoryEditor
Jedną czwartą budżetów na zakupy spożywcze Polacy wydają w sklepach ulokowanych w centrach handlowych. Nowe badanie GfK
Pogłoski o śmierci centrów handlowych były przedwczesne (fot. Shutterstock)
Polacy wydają ponad 60 proc. swojego budżetu na zakupy w galeriach handlowych - wynika z badania GfK i Polskiej Rady Centrów Handlowych. Jednak rozstrzał pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktów jest ogromny. W przypadku artykułów spożywczych 26 proc. wydatków przypada na centra handlowe, 73 proc. na inne sklepy stacjonarne, a tylko 1 proc. na kanał ecommerce.

Na przeciwległym biegunie znalazły się produkty związane z wystrojem i wyposażeniem wnętrz. Tam aż 78 proc. budżetu zakupowego przypada na centra handlowe, podczas gdy inne skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. maj 2024 21:22