08.02.2021 / 12:16
StoryEditor

E-commerce w Polsce 2021: koronawirus zwiększył liczbę sklepów internetowych o ponad 20 proc. rdr

Paczkomat InPost w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
W 2020 r. w Polsce zarejestrowano prawie 12 tys. nowych sklepów internetowych, a ich liczba na początku stycznia 2021 wynosiła w sumie blisko 44,5 tys. - o 21,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Jednak nie każdy z nich radzi sobie w czasie pandemii równie dobrze. W ciągu 2020 r. 5,6 tys. sklepów internetowych zawiesiło działalność, z czego na rynek wróciło tylko 1,2 tys. 

Miniony rok dla wielu firm upłynął pod znakiem znacznego ograniczenia lub nawet całkowitej utraty dochodów i groźby bankructwa. Dlatego w czasie lockdownu wiele biznesów przeni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 14:47
StoryEditor
Lidl rozwija projekt, z którym nie radzi sobie Biedronka. Niemiecki dyskonter zapowiada, że rozwiązanie pojawi się w kolejnych sklepach
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Stoisko z pieczywem i ciastem w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Stoisko z pieczywem i ciastem w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl i Biedronka rywalizują ze sobą nie tylko na najniższe ceny, ale także koncepty handlowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzania sklepów, zwiększenia sprzedaży i budowania marż. Ostatnio Lidl pokazał, że potrafi lepiej poradzić sobie z rozwojem usługi, z którą Biedronka ma pewne problemy.

Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Lidl Polska oraz Jan Słowik, Członek Zarządu ds. Sprzedaży Lidl Polska będą gośćmi organizowanego przez "Wiadomości Handlowe" kongresu Retail Trends ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 13:50
StoryEditor
Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu o liberalizacji ustawy dotyczącej niedziel handlowych
Projekt nowelizacji ustawy o handlu w niedziele dzieli przedsiębiorców (Shutterstock)
Polska Izba Handlu, reprezentująca niektóre sieci handlowe nie zareagowała entuzjastycznie na pomysł przywrócenia niedziel handlowych. Organizacja sprzeciwia poselskiemu projektowi ustawy o zmianie ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta.

PIH, reprezentujący takie sieci jak ABC, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Groszek, Gama, Lewiatan, Eden, Duży Ben, Odido, Rydz, Duży Ben, Żabka zaznacza, że „dzięki wprowadzeniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 15:16