23.11.2016 / 09:19
StoryEditor

E-handel bez szybkich płatności?

()
Nowe przepisy europejskie mogą wyeliminować z e-handlu szybkie płatności, a tym samym spowodować regres w rozwoju płatności online – ostrzega Visa.

Niedawno Europejski Urząd Nadzoru Bankowego przedstawił propozycje dotyczące wprowadzenia tzw. Silnego uwierzytelniania klienta. Przewidują one, że w przypadku płatności online ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 15:33
StoryEditor
Marek Sumiła, szef Danone: Starzejące się społeczeństwo wymaga nowych kategorii i nowej komunikacji
Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone i Żywiec Zdrój podkreśla, że zmiany demograficzne zachodzące w Polsce są niepodważalne, a dojrzały konsument ma konkretne potrzeby – funkcjonalne i dietetyczne (fot.materiały prasowe)

Zmiany demograficzne zachodzące w Polsce są niepodważalne i już teraz przekładają się na zachowania zakupowe – mówi Marek Sumiła w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Dyrektor zarządzający spółek Danone i Żywiec-Zdrój nie ma wątpliwości co do tego, że producenci z branży FMCG muszą dostosowywać się do potrzeb dojrzałych konsumentów. Przestrzega jednak przed ślepym powielaniem tego, co sprawdziło się na innych rynkach, bo Polska nie jest kopią żadnego z nich.

Z tego wywiadu dowiesz się:

  • jak zmiany demograficzne wpływają na zachowania zakupowe konsumentów?;
  • jakich produktów szukają osoby dojrzałe i jak firmy takie jak Danone...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 09:02
StoryEditor
Fiasko negocjacji o traktacie plastikowym. Producenci żywności w zawieszeniu
Różne państwa świata nie mogą porozumieć się w sprawie tego, czy lepiej skupić się na zredukowaniu produkcji plastiku, czy na zwiększeniu jego recyklingu (fot. Shutterstock)

Szósta runda globalnych negocjacji ONZ w sprawie walki z zanieczyszczenia Ziemi plastikiem, zakończyła się impasem. Co stanowi główną oś sporu i co brak porozumienia z tej sprawie oznacza dla branży FMCG?

W nocy z 14 na 15 lipca zakończyła się kolejna szósta już runda prowadzonych od 2022 r. globalnych negocjacji w sprawie prób ograniczenia stopnia zanieczyszczenia Ziemi plast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. sierpień 2025 21:23