25.10.2016 / 10:56
StoryEditor

Efekt 500+ w handlu. Na co Polacy wydają dodatkowe pieniądze?

Tylko co szósty Polak deklaruje, że przeznaczy środki z programu ”Rodzina 500+” na zakup żywności (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tylko 17 proc. Polaków deklaruje, że pieniądze otrzymywane w ramach rządowego programu "Rodzina 500+" przeznacza na zakup żywności - wynika z badania CBOS. Ponadto Polacy nie przyznają się do tego, by w związku z pobieraniem świadczenia wychowawczego mieli zamiar zrezygnować ze swojej obecnej pracy (0 proc. odpowiedzi).

CBOS swoje badanie nt. korzystania z programu "Rodzina 500+" przeprowadził pomiędzy 21 września a 12 października, metodą wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI)...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 17:50
StoryEditor
Carrefour tworzy nowy koncept handlowy Active Food. 700 produktów w jednym miejscu w sklepie
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Nowa kategoria Active Food w Carrefourzemat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Nowa kategoria Active Food w Carrefourzemat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Nowa kategoria Active Food w Carrefourzemat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)

Carrefour wprowadza na rynek nowy koncept skierowany do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowy styl życia. Sieć nazwała ten projekt Active Food. Wyodrębniona kategoria skupi ok. 700 specjalistycznych produktów żywnościowych i suplementów diety. Nowy asortyment znaleźć można we wszystkich hipermarketach i części supermarketów Carrefoura w kraju.

Carrefour Polska tłumaczy, że stworzenie kategorii Active Food "to reakcja na realne wyzwanie zdrowotne i rosnącą świadomość konsumencką". Sieć zwraca uwagę na fakt, iż jedyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 15:49
StoryEditor
Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych w Polsce. Partner jest międzynarodowy
Finestrat, Spain - March 9, 2018Carrefour logo in Finestrat Spain.

Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała właśnie partnerstwo z firmą kurierską DPD, dzięki któremu klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek tej firmy przy okazji codziennych zakupów we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce.

Dzięki nawiązaniu współpracy z DPD, klienci mogą teraz odbierać i nadawać przesyłki tego operatora w swoich sklepach Carrefour, przy okazji codziennych zakupów, bez koni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2025 23:15