25.05.2018 / 15:09
StoryEditor

Empik mocno inwestuje w rozwój swojego marketplace. Platforma odnotowała 100 000 zamówień

(materiały prasowe)
Należąca do firmy Empik platforma Empik.com, zanotowała w ciągu roku 100 000 zamówień. Zdaniem dystrybutora, to pokazuje że klienci polubili ten model zakupów i chętniej korzystają z oferty produktów wystawianych przez zewnętrznych partnerów. Wciąż rozwijająca się platforma skupia setki sprzedawców pod dobrze znanym brandem. Do połowy przyszłego roku w ofercie będzie dostępnych już milion produktów.

W kwietniu 2017 roku jeden z trzech największych graczy na rynku e-commerce w Polsce – Empik.com – zmienił formułę sklepu internetowego w platformę handlową oferującą usługę mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 08:20
StoryEditor
Amerykański alkohol wyrzucany ze sklepowych półek. Kanadyjczycy odpowiadają na cła Donalda Trumpa!
Amerykański alkohol... tu jeszcze na sklepowej półce w kanadyjskim mieście Edmonton (fot. Jenari/Shutterstock)

Zgodnie z przewidywaniami, Kanada błyskawicznie odpowiedziała na wprowadzone przez prezydenta USA Donalda Trumpa cła na import od północnego sąsiada w wysokości 25 proc. - i to na różne sposoby. Poza zapowiedzią wprowadzenia własnych ceł na produkty z USA w takiej samej wysokości, kanadyjskie prowincje rozpoczęły walkę m.in. z amerykańskim alkoholem. Ten jest już nawet zdejmowany ze sklepowych półek.

W prowincji Nowa Szkocja amerykański alkohol ma zostać wycofany ze sklepów od najbliższego wtorku. Na podobny krok zdecydowały się również władze prowincji Ontario, Man...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 15:50
StoryEditor
Uwaga! Jedzenie precli z Lidla może okazać się bolesne. GIS przestrzega konsumentów, żeby tego nie robili
Lidl wycofuje ze sprzedaży solone miniprecle w czekoladzie marki Alpen Fest Style, których jedzenie może być dla konsumentów niebezpieczne (fot. Shutterstock)

Lidl wycofuje ze sprzedaży dwa warianty precli w czekoladzie dostępnych w sklepach sieci. Chodzi o produkty marki Alpen Fest Style, produkowane przez firmę cukierniczą Felföldi Édességgyártó z siedzibą w węgierskim Debreczynie. Skąd ten ruch?

Główny Inspektor Sanitarny (GIS) został poinformowany o prowadzonym przez firmę Lidl dobrowolnym wycofaniu z rynku produktu marki Alpen Fest Style. Chodzi o solone min...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. luty 2025 15:13