16.04.2020 / 13:48
StoryEditor

Epidemia koronawirusa to punkt przełomowy dla rozwoju e-grocery i e-commerce! [10 TOP TRENDÓW]

Damian Kołata, Associate, Senior Business Development Manager w Cushman & Wakefield (Cushman & Wakefield)
- Obecna sytuacja na świecie ma niebagatelny wpływ na wiele branż. Wbrew pozorom, dla niektórych może stanowić punkt zwrotny. O szansie dla branży e-commerce i o tym, jak dostosować magazyn do nowej rzeczywistości - opowiadał Damian Kołata, Associate, Senior Business Development Manager w Cushman & Wakefield, podczas pierwszego z cyklu spotkań online: „Czarny łabędź – biała flaga czy zielona wyspa? Jak dostosować magazyn do nowej rzeczywistości?”.

Webinar miał na celu przedstawić kierunki i perspektywy rozwoju branży e-commerce w najbliższym czasie. Prowadzący spotkanie Damian Kołata omówił sytuację na polskim rynku, podk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.09.2023 / 15:08
StoryEditor

Właściciel marek Reserved i Sinsay skupia się na otwarciach nowych sklepów stacjonarnych

Na zdj. sklep sieci Sinsay należącej do LPP (fot. materiały prasowe)
W drugim kwartale roku księgowego 2023/24 przychody LPP, właściciela marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House przekroczyły 4,5 mld zł i były o 5,4 proc. wyższe niż w ub. roku. Spółka rozwija się głównie w Europie Zachodniej, Południowej i Środkowej. Te rynki odpowiadają już za 58 obrotów Grupy.

LPP narzuciło sobie dyscyplinę kosztową, co pozwoliło firmie na poprawę zysku netto o ponad 90 proc. Przedstawicile spółki tłumaczą poprawę tego wskaźnika również rozwijającym s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 12:18
StoryEditor

Sieć modowa Primark otworzyła sklep w łódzkiej Manufakturze. Detalista liczy na entuzjastyczne przyjęcie ze strony konsumentów

<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
Sieć odzieżowa Primark otworzyła we wtorek 19 września swój szósty sklep w Polsce. Mieści się w centrum handlowo rozrywkowym Manufaktura w Łodzi. Detalista zainwestował w placówkę ponad 9 mln euro i liczy na dużą frekwencję klientów.

Łódzki Primark ma ponad 3,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Podobnie jak obiekt w Katowicach, łódzki market ma jedną kondygnację, podczas gdy pozostałe placówki sieci w Polsc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 14:10