10.11.2023 / 20:43
StoryEditor

Frisco straciło klientów, ale zwiększyło sprzedaż i wartość koszyka

Frisco.pl (fot. mat. prasowe, Frisco)
Należący do Grupy Eurocash e-supermarket Frisco zanotował spadek aktywnych klientów o 5 proc. r/r. do 80 tys., jednocześnie zwiększył sprzedaż w III kw. br. o 13 proc. r/r do 96 mln zł, gdy rok wcześniej było to 85 mln zł. Jak to się udało?

Pomogły działania Frisco związane ze zwiększeniem koszyka zakupowego. Dodajmy, że średni koszyk zakupowy w e-sklepie zwiększył w III kw. br. wartość o 9 proc. do 324 zł w stosun...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:57
StoryEditor
Karma wraca? Prezes Josera Polska o inwestycjach i dynamicznym rozwoju rynku karmy dla zwierząt [WYWIAD]
Dariusz Haremza, prezes Josera Polska (fot. materiały prasowe)

Nowa fabryka, miliony porcji karmy i rynek, który wciąż rośnie mimo globalnych zawirowań – Josera stawia na długofalowy rozwój w Polsce. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Haremza, prezes zarządu Josera Polska zdradza kulisy tej decyzji, komentuje dynamiczne zmiany w branży i tłumaczy, dlaczego nie każda moda jest warta naśladowania. Czy polska fabryka stanie się sercem europejskiej produkcji karmy premium?

Co zadecydowało o wyborze tej lokalizacji na nową fabrykę?

Kluczowe były nasze pozytywne doświadczenia – zarówno jeśli chodzi o infrastrukturę, jak i gotowość do współpracy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 09:17
StoryEditor
Mistrzowskie zagranie. Poznajcie Daniela Powierżę, naszego Franczyzowego Superbohatera
Daniel Powierża, franczyzobiorca sklepu Żabka na warszawskim Bemowie (fot. Żabka Polska)

Swoją przyszłość wiązał z muzyką. Splot różnych okoliczności sprawił, że został detalistą. Daniel Powierża prowadzi w Warszawie jeden sklep pod szyldem Żabki. Za swoje pomysły oraz zaangażowanie został uhonorowany statuetką Franczyzowy Superbohater przyznawaną przez naszą redakcję.

Od 13. roku życia grał na puzonie w orkiestrze Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. Potem skończył szkołę muzyczną i marzył o grze w zespole Wojska Polskiego. Już w dorosły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 02:48