18.01.2017 / 14:07
StoryEditor

Fundusze Cinven, Permira i Mid Europa sfinalizowały przejęcie Allegro

(fot. materiały prasowe, Allegro)
Fundusze inwestycyjne Cinven, Permira i Mid Europa zakończyły proces przejęcia Grupy Allegro od koncernu Naspers Limited. Allegro to największa internetowa platforma handlowa w Polsce. Wartość transakcji to 3,253 mld USD.

Fundusze Cinven, Permira i Mid Europa postanowiły wspólnie przejąć Allegro ze względu na atrakcyjne możliwości inwestycyjne oparte na silnym wzroście strukturalnym na polskim ry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 10:37
StoryEditor

E.Leclerc podwoi udziały marek własnych w sprzedaży. Wywiad z Jackiem Stachoniem o strategii rozwoju private label

Jacek Stachoń, dyrektor ds. rozwoju produktów marek własnych E.Leclerc Polska (fot. materiały prasowe)
O strategii rozwoju portfolio marek własnych w Polsce, celach sieci E.Leclerc na najbliższe lata w tym obszarze oraz zmieniających się zwyczajach zakupowych klientów opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jacek Stachoń, dyrektor ds. rozwoju produktów marek własnych E.Leclerc Polska.

Jak duże zmiany wdraża sieć E.Leclerc w obrębie marki własnej w Polsce?

Obecnie realizujemy nową strategię dla całej grupy E.Leclerc, w tym dla produktów marek własnych, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 13:26
StoryEditor

"Wolę Wolt". Platforma rusza z największą jak dotąd ofensywą marketingową w Polsce

”Wolę Wolta” to hasło nowej kampanii marketingowej platformy Wolt (fot. materiały prasowe)
"Wolę Wolt" - to hasło, jakie wykorzysta platforma Wolt w ramach swojej najnowszej kampanii marketingowej. Działania reklamowe, zachęcające klientów do korzystania z usług znanej platformy food delivery, będą prowadzone w kanałach offline i online.

Skąd pomysł na hasło i kampanię? "Nasze życie składa się z codziennego podejmowania wyborów w różnych, nawet najprostszych sytuacjach. Co zjeść na obiad? Jak spędzić deszczowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 16:39