20.09.2019 / 12:54
StoryEditor

Giganci handlu walczą o klienta za pomocą marki własnej… kart kredytowych

(Źródło: walmart.com)
Walmart oraz firma fin-tech Capital One ogłosiły w środę 18 września premierę nowego programu Capital One Walmart Rewards Credit Card Program, w ramach którego wyemitowane zostaną dwie nowe karty kredytowe, w tym jedna marki własnej. Ich użytkownicy mogą liczyć na znaczące korzyści przy płaceniu tymi kartami w marketach Walmart i na stronie Walmart.com.

W ramach programu Capital One Walmart Rewards Mastercard dostępna będzie markowa, ale dedykowana karta ogólnego zastosowania – można nią będzie płacić wszędzie, ale zakupy w Wal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:50
StoryEditor
Auchan zmienia zasady gry! Nowy projekt sieci ma odebrać klientów Biedronce i hurtownikom

Auchan testuje w Polsce nowy, unikalny koncept, pod szyldem Atac Hiper Discount. Jest adresowany zarówno do klientów B2B, jak i zwykłych konsumentów. Jak zapewnia Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska, w Rumunii hipermarket dyskontowy osiąga "niesamowite wyniki", dlatego ten format będzie wdrażany na naszym rynku.

Auchan rozpoczął w Polsce testy hipermarketu dyskontowego pod szyldem Atac Hiper Discount. To koncept wcześniej wdrożony w Rumunii, gdzie się sprawdził i jest rozwijany. Jak oce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 12:51
StoryEditor
Delio nie chce powtórzyć błędów, które pogrążyły innych. Krzysztof Grądziel, Head of Categories zdradza kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
(fot. materiały prasowe)

Supermarket online Delio w ostatnim czasie podwoił swój asortyment i wyraźnie celuje w redefinicję zakupów spożywczych przez internet. O kulisach dynamicznego rozwoju, planowanej ekspansji i trendach, które kształtują rynek e-grocery w Polsce, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Grądziel, Head of Categories.

Niedawno znacząco rozszerzył się asortyment Delio. Jakie są kolejne kroki w strategii rozwoju? 

Rzeczywiście, niemal podwoiliśmy nasz asortyment – z 6 tys. do ponad 10 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 01:03