05.11.2020 / 11:46
StoryEditor

Glovo od roku na polskim rynku: rozwija sieć partnerów, rekrutuje i mierzy się z koronawirusem

W listopadzie ubiegłego roku Glovo ogłosiło, że wchodzi na polski rynek i zamierza konkurować m.in. z Uberem o rynek dostaw „pod drzwi”. Jak rozwijało się Glovo i jak na ten rozwój wpłynęła pandemia koronawirusa? Na te pytania odpowiada Carlos A. Silván, General Manager Glovo Polska.

Jak opisałby pan sytuację Glovo po pierwszym roku obecności na polskim rynku dostaw?

Glovo, wchodząc na Polski rynek, zmierzyło się z dużymi graczami, którzy mieli już pewną...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Agata Kinasiewicz
12.12.2025 / 18:26
StoryEditor
Netto Polska z inwestycyjną ofensywą. Nowe sklepy, nowy format i bardzo ambitne plany

Netto Polska koncentruje się na modernizacji istniejących sklepów, a jednocześnie uruchamia nowe dyskonty. W 2025 roku sieć przeprowadziła 133 modernizacje i uruchomiła 19 placówek, a do końca roku planowane są jeszcze dwa otwarcia. To Działania te stanowią ważny element strategii Aspire’28, której celem jest osiągnięcie poziomu 1000 nowoczesnych sklepów w Polsce do 2028 roku.

Blisko 200 placówek w koncepcie Netto 4.0

W mijającym roku 133 sklepy przeszły modernizację do konceptu Netto 4.0 – 93 w wersji light i 40 w pełnym formacie. Dzięki temu już p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 13:21
StoryEditor
Popularna sieć kawiarni na krawędzi. Napojowy gigant chce ją sprzedać, by ratować biznes
Kawiarnia Costa Coffee na lotnisku w Modlinie (fot. Materiały Prasowe)

Costa Coffee ma być sprzedana funduszowi inwestycyjnemu za grosze, bo w przeciwnym wypadku stanie się niewypłacalna - donosi Financial Times. Okazało się, że Coca-Cola nie jest w stanie poradzić sobie z budowaniem rentowności sieci kawiarni.

Amerykański gigant napojowy w 2018 roku ogłaszał wielką transakcję przejęcia Costa Coffee od koncernu Whitbread. Za 3,9 mld funtów kupił ok. 4 tys. restauracji w 30 krajach świa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 18:34