09.08.2016 / 15:06
StoryEditor

Liczba opinii znacząco wpływa na zakupy w internecie

Kupując przez internet zwracamy uwagę na ocenę produktu, wystawioną przez innych (Materiały prasowe)
Na decyzje zakupowe e-klientów wpływ ma łączna ocena produktu, wyrażająca się zazwyczaj poprzez liczbę gwiazdek. Minimalna akceptowalna przez kupujących liczba to 4. Optymalna to przedział od 4.2 do 4.6. Zbyt wysoka liczba gwiazdek staje się niewiarygodna w oczach kupujących – wynika z analizy eStoreMedia.

Firma zajmująca się badaniem rynku e-commerce w Polsce i na świecie podkreśla, że w przypadku produktów, które są znane kupującym, o niskiej wartości i charakteryzujące się szyb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 11:17
StoryEditor
"W vendingu nie ma miejsca na eksperymenty. Stawiamy na produkty, które konsument zna" [WYWIAD]
Maszyna vendingowa (fot. Shutterstock)

Piotr Sydoń, członek zarządu i Szymon Grunwald dyrektor biura zarządu Polskiego Stowarzyszenia Vendingu mówią o tym, jak rozwija się rynek sprzedaży z automatów w Polsce, jakie lokalizacje są najlepsze dla operatorów i dlaczego raczej nie doczekamy się urządzeń w przestrzeni miejskiej.

Jak wygląda obecnie rynek vendingu w Polsce?

Szymon Grunwald: Szacuje się, że w Polsce stoi obecnie od 80 do 100 tys. maszyn vendingowych, być może nawet nieco więcej - do 120...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 12:20
StoryEditor
Największa sieć elektromarketów w Polsce buduje magazyn pod Wrocławiem. Dlaczego to tak ważny punkt logistyczny?
Sklep sieci Media Expert (fot. Shutterstock)

Nowoczesne rozwiązania logistyczne zyskują na znaczeniu w handlu, a coraz więcej firm decyduje się na mniejsze, dedykowane obiekty. W Długołęce, nieopodal Wrocławia, powstanie nowy magazyn o powierzchni 14,5 tys. m kw., który będzie działał w formule Build-To-Own. Za przygotowanie inwestycji odpowiada deweloper INWI.

Lokalizacja blisko trasy S8, łączącej Wrocław z Łodzią, Warszawą i Białymstokiem, ma zapewnić sprawną obsługę klientów w różnych częściach kraju. Co kryje się za tą decyzją i dl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. sierpień 2025 00:15