02.11.2016 / 06:26
StoryEditor

Lidl powinien wejść w e-grocery w krajach Europy Środkowej i Wschodniej

Sklep sieci Lidl w Poznaniu (materiały własne)
Lidl wprowadzi wkrótce do oferty swojego sklepu internetowego w Niemczech produkty świeże. To przełom w działalności sieci w obszarze e-commerce, która dotychczas przez internet sprzedawała jedynie produkty non-food. Zdaniem analityków portalu planetretail kolejnym krokiem Lidla powinno być wejście z ofertą spożywczą on-line na perspektywiczne rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Jak poinformował “Manager Magazin” sieć Lidl rozpocznie na początku grudnia w swoim sklepie internetowym testową sprzedaż świeżych i mrożonych produktów spożywczych. Będą one do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 17:41
StoryEditor

Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active. W sieci zawrzało

Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active. W sieci zawrzało (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
12 września z półek Biedronki zaczęły znikać produkty proteinowe pod marką Go Active. Choć sieć handlowa nie podała do wiadomości publicznej powodu wycofania produktów, to temat zainteresował youtuberów, m.in. z kanału Fit Recenzje. Udało im się uzyskać stanowisko Biedronki w sprawie wycofania popularnych puddingów.

Dlaczego z Biedronki zniknęły puddingi i kaszki proteinowe Go Active? To pytanie zadali sobie internetowi aktywiści, dzięki którym informacja szybko rozprzestrzeniła się w sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 14:29
StoryEditor

Carrefour finalizuje dużą inwestycję. To element strategii zwiększania wartości posiadanych aktywów

Ewa Karska, dyrektor Galerii Handlowych Carrefour
Firma Carrefour Polska planuje już wkrótce otwarcie parku handlowego Sonata Park Sochaczew po drugiej rozbudowie. Właściciel i inwestor obiektu odda do użytku ponad 4000 mkw. GLA, na których pojawią się takie marki jak CCC, Half Price, New Yorker, 4F czy Diverse. Większość z nich zadebiutuje na mapie tego blisko 40-tysięcznego miasta.

Obiekt handlowy Carrefour w Sochaczewie rozwija się wraz z miastem. Jako jeden z pierwszych z portfela Carrefour Polska został poddany remodelingowi tj. w pełni zmodernizowany i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 09:51