27.04.2018 / 13:28
StoryEditor

Mocny wzrost Amazona. Firma zarabia dzięki ofercie spożywczej

(fot. By Álvaro Ibáñez from Madrid, Spain (Amazon España por dentro) [CC BY 2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/2.0)], vi)
W I kwartale br. Amazon zanotował ponad 51 mld dolarów przychodów ze sprzedaży. To wzrost aż o 43 proc. względem minionego roku.

W największym stopniu za dobre wyniki za I kwartał odpowiada Ameryka Północna. Tu przychody wzrosły aż o 46 proc. do prawie 31 mld dolarów. Według lokalnych mediów, wynika to pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 63% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 15:21
StoryEditor
Konkurent Ikei i Jyska wprowadza innowacyjny koncept sklepu, który ma podbić galerie i parki handlowe
Sieć Agata stworzyła nowy format sklepów. Są mniejsze od dotychczasowych  i mają pozwolić sieci wejść do galerii oraz parków handlowych (fot. materiały prasowe)

Sieć Agata obejmująca dotąd wielkopowierzchniowe sklepy z meblami oraz artykułami wyposażenia wnętrz, nastawia się na ekspansję w galeriach i parkach handlowych. Chce jej dokonać za pośrednictwem nowego, mniejszego formatu sklepów. Wiemy kiedy i gdzie zostanie otwarta pierwsza Agata w wersji mini.

Sieć Agata stworzyła nowy format sklepu. Ma jej on pozwolić na dynamiczną ekspansję w kolejnych miejscowościach, do których Agata chce wejść, otwierając placówki w znajdujący...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 15:29
StoryEditor
Biedronka otwiera sklep dla studentów. Gdzie go można znaleźć?
Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) będzie 175. placówką tej sieci w stolicy.

Biedronka uruchomi sklep na warszawskim Ursynowie w sąsiedztwie kampusu SGGW. Sieć chce ściągnąć do swoich sklepów nie tylko okolicznych mieszkańców, ale także studentów.

Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie SGGW będzie 175. placówką sieci w stolicy. Warto dodać, że w Warszawie działa również osiem punktów BIEK, które umoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:25