10.06.2016 / 16:38
StoryEditor

Omnichannel zawłaszcza branżę e-commerce

(materiały prasowe, allegro.pl)
Bezpiecznie, bezawaryjnie i szybko – ten magiczny trójkąt pokazuje, jakiego doświadczenia zakupowego domaga się dzisiejszy klient. A ponieważ granice między offline i online znacząco zacierają się, użytkownicy oczekują równych doznań w każdym punkcie styku z marką. Co oznacza ni mniej, ni więcej, że nie ma już odwrotu od sprzedaży wielokanałowej.

Właściciele e-sklepów mają dwa wyjścia: mogą nic nie robić i patrzeć, jak konkurencja zmiata ich z rynku e-commerce lub też mogą podjąć wyzwanie i przeprowadzić firmę przez proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 13:10
StoryEditor
Malowali jedzenie farbą, aby lepiej wyglądało i przyciągało klientów. Ponad 200 dzieci zatrutych ołowiem
Zatrucie ołowiem w przedszkolu Peixin. Ponad 200 dzieci poszkodowanych (fot. Shutterstock)

Szokujące doniesienia z Chin wstrząsnęły opinią publiczną. Setki dzieci zatruły się ołowiem po spożyciu posiłków z prywatnego przedszkola w mieście Tianshui. Jak doszło do jednej z największych afer żywieniowych ostatnich lat?

W prowincji Gansu w północno-zachodnich Chinach ujawniono dramatyczny przypadek masowego zatrucia ołowiem. 235 dzieci z prywatnego przedszkola Peixin w mieście Tianshui trafiło ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Polacy nie oglądają reklam w telewizji! Jak najlepiej trafić do konsumentów?
Polacy rezygnują z reklam w TV. Wybierają telefon podczas przerw (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Przerwy reklamowe w tradycyjnej telewizji coraz częściej stają się czasem odpoczynku od… samej telewizji. Zdecydowana większość Polaków w tym czasie sięga po telefon, co potwierdzają najnowsze dane. Kto najczęściej unika spotów reklamowych i jak zmienia się nasze podejście do przekazów marketingowych?

Z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 77,5 proc. Polaków deklaruje, iż podczas przerw reklamowych w telewizji przegląda treści w telefonie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 17:10