06.09.2018 / 11:12
StoryEditor

Rynek e-commerce w Polsce i na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie

(fot. Pixabay/CC0)
Polska znajduje się na początku drugiej dziesiątki najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W latach 2018-2022 jego wartość ma się zwiększyć w naszym kraju o 6 mld dol. Obecnie jest szacowana na około 36-40 mld zł.

Znakiem zmian zachodzących w światowym handlu jest prognoza analityków Planet Retail, z której wynika, że w 2022 roku Walmart nie będzie już największym detalistą na świecie. Wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 16:20
StoryEditor
Super-Pharm uruchomił strefę shop in shop. W doborze produktów pomaga sztuczna inteligencja
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
Super-Pharm utworzył strefy z kosmetykami opartymi na oleju CBD i wyciągach z grzybów w koncepcie shop-in-shop. Sieć drogerii jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce kosmetyków izraelskiej marki Cannabotech, w której ma też udziały.

W ramach marki Cannabotech Super-Pharm oferuje około 30 produktów dostępnych online i na stoiskach w drogeriach, których liczbę sieć systematycznie powiększa. Wyodrębnione stref...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.11.2023 / 17:58
StoryEditor
PepsiCo chce zredukować ilość sodu w swoich przekąskach i poprawić ich skład
Chipsy Lays na półce w sklepie (Shutterstock)
Chipsy Lay’s zawierające mniej soli, do takich zmian m.in. dąży koncern PepsiCo, właściciel marki. Ale ograniczenie tego składnika w samych chipsach to nie wszystko. Koncern poprawi smak swoich produktów poprzez dodanie do nich przypraw i ziół.

Inicjatywa PepsiCo nie wzięła się znikąd. Zgodnie z zaleceniem WHO wszystkie 194 państwa członkowskie zobowiązały się do zmniejszenia spożycia sodu przez ludzi o 30 proc. do 203...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. listopad 2023 03:14