25.01.2021 / 10:43
StoryEditor

Sieć Stokrotka ujawnia plany na 2021 rok. W minionym roku otworzyła prawie 100 sklepów

Stokrotka Express w podwarszawskich Ząbkach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Należąca do litewskiej Maxima Grupe sieć sklepów Stokrotka w minionym roku otworzyła blisko 100 placówek handlowych w Polsce. Plan na rok 2021 zakłada podobne tempo ekspansji w zakresie sklepów fizycznych, jak również szybki rozwój e-sklepu z dostawą zakupów do domu klienta.

W 2020 roku Stokrotka otworzyła 93 sklepy we wszystkich prowadzonych przez siebie formatach. W centrach dystrybucji, sklepach i lubelskiej centrali utworzono ponad 600 nowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 10:07
StoryEditor
Sieć Netto dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego. Jakie cele ma ta organizacja?
Sieć Netto przystępuje do Polskiego Paktu Plastikowego (mat. prasowe)

Podczas konferencji "Opakowania 2030. Legislacja, nowe rozwiązania, partnerstwo"
w Warszawie, ogłoszono nowych członków Polskiego Paktu Plastikowego (PPP). W gronie organizacji, które przystąpiły do tej międzysektorowej inicjatywy, znalazła się sieć handlowa Netto. To kolejny krok w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i wyraz gotowości do wspólnego działania na rzecz zmian w branży opakowaniowej.

Korzyści członkostwa w Polskim Pakcie Plastikowym

Członkostwo w PPP gwarantuje Netto dostęp do wiedzy, narzędzi i międzynarodowych praktyk, pozwalających skuteczniej ograni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 18:20
StoryEditor
Lidl Plus z nową funkcją. Sieć testuje Scan & Go w 20 lokalizacjach
Lidl testuje usługę Scan & Go w 20 sklepach (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Polska rozpoczął testy nowej funkcji Scan & Go, która ma pozwolić klientom na samodzielne skanowanie produktów i płatność bez potrzeby podchodzenia do kasy. Jak działa system i co oznacza dla przyszłości zakupów w sklepach stacjonarnych?

Transformacja cyfrowa w handlu przyspiesza, a sieci detaliczne coraz częściej sięgają po rozwiązania oparte na automatyzacji i sztucznej inteligencji. Lidl Polska wdraża rozwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 19:44