12.03.2020 / 10:51
StoryEditor

Szopi.pl odpowiada na koronawirusa: za darmo dostarcza zakupy osobom po 60. roku życia

(mat. prasowe)
W związku z coraz większą liczbą zakażeń koronawirusem, Szopi.pl rozpocznie darmowe dostarczanie zakupów spożywczych osobom z grupy wiekowej powyżej 60 roku życia. Z racji obniżonej odporności są one bardziej narażone na powikłania w przypadku zachorowania na COVID 19. Akcja rozpoczęła się 11 marca i potrwa dwa tygodnie.

Model zakupów Szopi polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony www.szopi.pl produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci 60+ zapłacą wyłącznie za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 tygodnia:dyskonty przemysłowe, podatek handlowy, Żabka, OLX pod pręgierzem UOKiK
TOP10 tygodnia (collage)

Ten tydzień zdominowały tematy związane z kanałem dyskontowym. Pepco optymalizuje model biznesowy, Action zapowiada potężne inwestycje, Biedronka kompletuje nowy gang maskotek. Mieliśmy też dwa tematy związane z convenience – ekspansję międzynarodową Żabki oraz nowy koncept Babak na Ukrainie, który umownie nazwaliśmy Żabka-Bis. Duży ferment spowodowały też rządowe plany zmian w podatku handlowym.

1. Pepco sprzedało 800 sklepów dyskontowych za symboliczne 5 złotych! Czy sprzeda także sieć Dealz w Polsce?

Grupa Pepco, prowadząca dyskonty odzieżowe, poinformowała o fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 11:06
StoryEditor
Francusko-brytyjska ofensywa InPostu. Odbiór paczki już w ponad 50 tysiącach miejsc
Paczkomat Inpostu przed supermarketem sieci Tesco w Wielkiej Brytanii (fot. Inpost)

Grupa InPost ma już 10 tys. automatów paczkowych w Wielkiej Brytanii oraz 8 tys. urządzeń we Francji. Biorąc pod uwagę także punkty PUDO, łącznie w obu tych krajach paczkę można odebrać w ponad 51 tys. miejsc.

– Obecnie nasza sieć liczy ponad 50 tys. maszyn w dziewięciu krajach. We Francji ma 8 tys. urządzeń, a łącznie z punktami PUDO ponad 17 tys. Równie ważnym rynkiem o wysokiej dyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:54