08.05.2013 / 19:14
StoryEditor

Alma się zmienia

Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
Jak widać, do atrakcyjnego wyeksponowania warzyw i owoców wcale nie są potrzebne lustra ()
W połowie marca br. w warszawskim Wilanowie wystartowała 39. placówka sieci Alma, kierowanej przez Jerzego Mazgaja – w nowej odsłonie i według zmienionego konceptu. W ten sposób krakowska sieć chce zdobyć młodszych klientów. Pierwsze opinie pokazują, że poszła w dobrym kierunku.

Najnowsze Delikatesy Alma znajdują się na wciąż rozbudowywanym Osiedlu Wilanów, gdzie przygotowane pod zabudowę działki sąsiadują z już postawionymi apartamentowcami oraz blokam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 18:34
StoryEditor
Pierwszy taki sklep sieci MediaMarkt. Sieć stawia na zrównoważony rozwój
MediaMarkt otworzył sklep pod szyldem BetterWay (fot. Mediamarkt)
MediaMarkt-Saturn otworzył swój nowy pop-up store w uniwersyteckim mieście Tybinga w Niemczech. Ma on podkreślać zaangażowanie sieci w kwestie zrównoważonego rozwoju.

Sklep działa pod szyldem BetterWay, który jest hasłem proekologicznego podejścia sieci. W nowej placówce sieć oferuje bardziej zrównoważone produkty oraz propaguje swoją wizję z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 15:54
StoryEditor
Biedronka szacuje straty po pożarze sklepu w centrum handlowym Marywilska 44
Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)
W nocy z 11 na 12 maja br. spaliło się centrum handlowe Marywilska 44 w Warszawie. Wraz z około 1,4 tys. sklepami spłonął dyskont sieci handlowej Biedronka. Jeronimo Martins Polska, operator sklepu ujawnił, co dzieje się aktualnie na miejscu.

W warszawskim centrum handlowym Marywilska 44 mieściło się wiele sklepów drobnych przedsiębiorców, ale nieliczne boksy, za to o sporej powierzchni, zajmowały dwie spożywcze mark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. maj 2024 04:31