28.10.2020 / 15:11
StoryEditor

Właściciel Reserved zmienił strukturę zarządzania podczas pandemii. Firma stawia na technologię

LPP wdrożyło technologię RFID w Reserved, teraz czas na pozostałe marki (LPP)
LPP podczas pandemii COVID-19 zmieniła się z firmy prowadzącej działalność online i offline w spółkę omnichannelową. Zamknięcie sklepów odzieżowych podczas pierwszej fali koronawirusa wymusiło na właścicielu marek Reserved, Mohito, Sinsay, House i Cropp przyspieszenie wdrażania już rozpoczętych projektów technologicznych.

Odzieżowa spółka LPP nie dzieli już swojego biznesu na e-commerce i sprzedaż stacjonarną. Od czasu wybuchu pandemii koronawirusa operator salonów odzieżowych dokonał restrukt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Magda Głowacka
24.12.2025 / 11:47
StoryEditor
Strategia Miraculum 2030: porządkowanie portfolio i nowa definicja marek kosmetycznych
Perfumy Chopin z portfela firmy Miraculum

Miraculum przyjęło strategię rozwoju na lata 2026–2030, która uzyskała pozytywną opinię rady nadzorczej. Dokument zakłada odejście od szerokiego, rozproszonego portfolio na rzecz wzmacniania marek uznanych za kluczowe: Pani Walewska, Joko, Wars, Prastara i Chopin.

Jak podkreślono w nowej strategii Miraculum, „priorytetem jest uporządkowanie i wzmocnienie portfela marek w sposób zapewniający ich wyrazistą pozycję rynkową”

Pani ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 20:05
StoryEditor
Żabka nie dostanie Carrefoura. 460 sklepów sieci kupi mało znany inwestor
Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Carrefour jest coraz bliżej sprzedaży swojej działalności w Rumunii. Jak informują lokalne źródła, francuski gigant handlowy ma finalizować transakcję z holdingiem należącym do braci Dragoșa i Adriana Pavălów, właścicieli sieci Dedeman – największego detalisty DIY w kraju. Stawką jest przejęcie ponad 460 sklepów różnych formatów oraz jednego z największych biznesów handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przykład Rumunii i Włoch pokazuje jaką strategię zbycia aktywów przyjeła francuska grupa.

Nawet 900 mln euro za rumuński biznes Carrefoura

Według rumuńskich mediów bracia Pavăl mieliby zapłacić za rumuńskie aktywa Carrefoura od 750 do 900 mln euro. Pakiet obejmuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2025 23:56