28.10.2020 / 15:11
StoryEditor

Właściciel Reserved zmienił strukturę zarządzania podczas pandemii. Firma stawia na technologię

LPP wdrożyło technologię RFID w Reserved, teraz czas na pozostałe marki (LPP)
LPP podczas pandemii COVID-19 zmieniła się z firmy prowadzącej działalność online i offline w spółkę omnichannelową. Zamknięcie sklepów odzieżowych podczas pierwszej fali koronawirusa wymusiło na właścicielu marek Reserved, Mohito, Sinsay, House i Cropp przyspieszenie wdrażania już rozpoczętych projektów technologicznych.

Odzieżowa spółka LPP nie dzieli już swojego biznesu na e-commerce i sprzedaż stacjonarną. Od czasu wybuchu pandemii koronawirusa operator salonów odzieżowych dokonał restrukt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 23:19
StoryEditor
E-supermarket spożywczy rozważa wejście na giełdę. Firma mocno inwestuje w rozwój usług i retail mediów
Czeska Grupa Rohlik rozważa wejście na giełdę

Ponieważ europejscy konsumenci nadal zachowują ostrożność, czeski operator z rynku e-grocery Rohlik wzmacnia swoje zyski, oferując usługi innym detalistom oraz sprzedając przestrzeń reklamową markom spożywczym. Spółka rozważa także debiut giełdowy. O planach firmy poinformował "Reuters" założyciel i dyrektor generalny Rohlik, Tomas Cupr.

Według założyciela i prezesa Rohlik Group, Tomasa Cupra, platforma Veloq, którą stosunkowo niedawno kupiła grupa może osiągać marżę zysku na poziomie 50–60%. To znacząco przewyż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 14:22
StoryEditor
7-Eleven się kurczy! Największa sieć convenience na świecie zamknie niemal 450 sklepów

Sieć 7-Eleven ogłosiła zamknięcie 444 placówek w Ameryce Północnej z powodu spadku ruchu, inflacji i spadku sprzedaży papierosów. Analiza skali, przyczyn i skutków dla rynku sklepów convenience.

7-Eleven zmniejsza sieć sklepów

Sieć 7-Eleven ogłosiła, że zamyka 444 „słabo funkcjonujące” placówki w Ameryce Północnej — to około 3% jej portfolio w USA, Kanadzie i Meksyku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 22:58