05.08.2023 / 14:22
StoryEditor

Lidl dystrybuuje gazetki promocyjne za pośrednictwem... komunikatora WhatsApp

Otwierasz WhatsAppa, a tam... najnowsza gazetka Lidla (fot. Alex Photo Stock/Shutterstock)
Czy papierowe gazetki handlowe odejdą do lamusa? Kiedyś być może to nastąpi, a Lidl chce być na to gotowy. W Belgii dyskonter właśnie rozpoczął dystrybucję materiałów informujących o promocjach za pośrednictwem WhatsAppa.

O sprawie donosi "Retail Detail". Serwis zauważa, że Lidl chce w ten sposób zaoszczędzić na produkcji i dystrybucji drukowanych gazetek. Cyfryzacja tego elementu biznesu była...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 14:33
StoryEditor
RANKING SIECI HANDLOWYCH W POLSCE. Kto wyprzedził Biedronkę? Gdzie jest Dino? I dlaczego Żabka jest tak daleko?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

W rankingu Listonic, Lidl wyprzedził swojego największego rywala, czyli sieć dyskontową Biedronka, która straciła pierwsze miejsce i znalazła się na drugim. W pierwszej piątce są również Kaufland, Auchan i Dino. Jak poradziły sobie pozostałe sieci?

Ranking popularności sieci handlowych 2025 został przygotowany przez Listonic na podstawie analiz tytułów list zakupowych utworzonych przez polskich użytkowników aplikacji Listo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 11:03
StoryEditor
Branża opakowaniowa stoi u progu dynamicznych zmian. Na co muszą się przygotować producenci, sieci handlowe i sektor FMCG?
Branża opakowaniowa stoi u progu dynamicznych zmian. Na co muszą się przygotować producenci, sieci handlowe i sektor FMCG? (fot. Shutterstock)

Branża opakowaniowa stoi przed rewolucją, wynikającą z unijnych regulacji oraz rosnących kosztów surowców i energii. W 2025 roku na producentów wpłynie szczególnie rozporządzenie PPWR (Packaging and Packaging Waste Regulation) oraz dyrektywa SUP (Single-Use Plastics Directive), które zaostrzają wymagania dotyczące recyklingu i eliminacji jednorazowych opakowań plastikowych.

Najważniejsze zmiany obejmują: redukcję odpadów opakowaniowych o 5 proc. do 2030 roku i o 15 proc. do 2040 roku; obowiązkowe stosowanie surowców z recyklingu w opakowaniach plas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 12:06