04.08.2023 / 16:04
StoryEditor

Premier Morawiecki odwołuje się do Lidla i mówi: Nie chcemy takiej promocji

Premier Mateusz Morawiecki
Premier Mateusz Morawiecki na spotkaniu z mieszkańcami Kwidzyna mówił o działaniach obecnego rządu i swoich poprzedników odwołując się do analogii z promocjami w sklepach Lidl. - Promocja to może jest dobra w supermarkecie. Tydzień francuski, tydzień, hiszpański, tydzień niemiecki. Ale my nie chcemy takiej promocji jak za Tuska - mówił Mateusz Morawiecki.

Premier Mateusz Morawiecki mówił z jednej strony o "wielkim skoku inwestycyjnym w czasach rządów PiS" i pieniądzach, które zostają w lokalnych firmach a te mogą się rozwijać, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 10:59
StoryEditor
Kaufland rośnie w siłę. Sieć buduje platformę, która poszerza zasięg marki i wzmacnia ją w walce z konkurentami w Polsce i Europie
Kiedy Kaufland Marketplace ruszy w Polsce?, fot. Kaufland

Kaufland Marketplace rozwija się w Europie – po udanych debiutach w Polsce, Austrii i Francji, sieć weszła również do Włoch. Dzięki temu sprzedawcy mogą dotrzeć do 140 mln klientów online. Dzięki platformie już 13 tys. sprzedawców oferuje miliony produktów w 7 krajach.

Kaufland Marketplace zdobywa nowe rynki

Od września 2025 r. Kaufland Marketplace działa już także we Włoszech. Klienci zyskali dostęp do ponad czterech milionów produktów w 6,4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 18:35
StoryEditor
Karta Żabka w prezencie dla bliskich lub pracowników. Największa sieć sklepów convenience idzie śladem dyskontów i hipermarketów
Wprowadzona przez sieć Żabka karta podarunkowa może mieć trzy profile, w tym jeden pod kawoszy (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka wprowadza do swojej oferty nowy produkt, adresowany zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jest nim karta podarunkowa w trzech odsłonach. Za co będzie można nią zapłacić?

Sieć Żabka uznała, że jej sklepy są już na tyle szeroko dostępne produkty w nich oferowane na tyle pożądane, że może wprowadzić do oferty karty podarunkowe. Umożliwiają one za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 18:30