07.05.2024 / 11:02
StoryEditor

Operator sieci Netto zorganizuje pomiar ciśnienia krwi podczas zakupów

Salling Group zorganizuje punkty pomiaru ciśnienia w sklepach (Salling Group)
Salling Group, właściciel sieci Netto, organizuje pomiar ciśnienia krwi w swoich sklepach w Danii. Klienci odwiedzający markety Bilka i Føtex będą mogli sprawdzić stan swojego zdrowia. Celem akcji jest zmniejszenie liczby udarów mózgu.

Akcja, w której bierze udział Salling Group i Salling Foundations wraz z Hjernesagen (Krajowym Stowarzyszeniem na Rzecz Osób Dotkniętych Zakrzepami Krwi lub Krwawieniem w Mózgu), nie jest zdarzeniem jednorazowym. Salling Group nawiązało w tym roku z organizacją wieloletnią współpracę.

Punkty pomiaru ciśnienia w sklepach spożywczych

W ciągu najbliższych lat Hjernesagen wraz z Grupą Salling uruchomi w sklepach Salling Group nowe punkty pomiaru ciśnienia krwi. Projekt finansowany jest przez Fundację Salling, a jego koszt oszacowano na 2,6 mln koron duńskich (około 1,5 mln zł).

Pierwszy punkt pomiaru ciśnienia zorganizowano w sklepie Bilka w Tyldzie, a kolejny zostanie uruchomiony pod koniec maja w miejscowości Ishøj. Początkowo usługa pomiaru ciśnienia tętniczego będzie odbywać się w stałych godzinach, a w najbliższych miesiącach zostanie rozszerzona w sklepach na terenie całego kraju. W dłuższej perspektywie usługa będzie samoobsługowa dla klientów sklepów.

Salling Group przeznaczy na badania 2,6 mln koron duńskich

Celem partnerstwa jest zwiększenie świadomości Duńczyków na temat ciśnienia krwi i ryzyka związanego z wysokim ciśnieniem krwi. „Dziś setki tysięcy Duńczyków chodzi z wysokim ciśnieniem krwi, nie zdając sobie z tego sprawy. U ponad 12 tys. osób kończy się udarem mózgu, a ponad 3 tys. umiera rocznie w wyniku udaru” – czytamy w komunikacie Salling Group.

– Mamy nadzieję, że wiele osób skorzysta z nowej oferty, dzięki czemu będziemy mogli zmniejszyć zdecydowanie zbyt dużą liczbę udarów. Regularne spędzanie kilku minut podczas zakupów na pomiarze ciśnienia krwi może okazać się ratunkiem dla wielu Duńczyków – mówi Louise Gade, odpowiedzialna za HR w Salling Group.

10.06.2025 / 12:25
StoryEditor
Lidl robi porządek. I ustawia sobie cenową konkurencję pod kolejne ciosy
Reklama Lidla (fot. Lidl)

Sieć Lidl wystartowała z nową kampanią, w której mocno akcentuje czystość, porządek i wygodę robienia zakupów w swoich sklepach. To próba wykorzystania słabości konkurencji, a także odzwierciedlenie nastrojów konsumenckich.

Lidl wypuścił m.in. spot reklamowy, na którym para umawia się na randkę w sklepie sieci Lidl. To dlatego, że jest tam czysto i przestronnie, a dodatkowo dobra obsługa i jakośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 11:25
StoryEditor
Jak oni to robią? Właściciel Sinsay i Reserved idzie jak rakieta! Czy fatalna pogoda popsuje dobry nastrój?
Sklep sieci Sinsay (mat. prasowe LPP)

W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do kwietnia 5 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o 24 proc. r/r. w walutach stałych.

Jak podaje zarząd LPP, dzięki utrzymaniu dyscypliny kosztowej oraz racjonalnemu podejściu do realizacji planu rozwoju, spółka powróciła do dwucyfrowych wzrostów zysków, wypraco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:33