03.01.2024 / 16:08
StoryEditor

Piotr Bober, Castorama: Weryfikacja łańcucha dostaw będzie koniecznością zarówno pod względem środowiskowym jak i etycznym

Piotr Bober, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Castorama Polska
- Branża DIY jest dopiero na początku drogi edukowania klientów, ponieważ oni sami tej wiedzy nie zdobędą. Podpowiadamy im, jak powinni wybierać produkty, na co powinni zwracać uwagę w kontekście szeroko pojętej ekologii - mówi Piotr Bober, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Castorama Polska.

Czy klienci odwiedzający sklepy remontowo-budowlane myślą o ekologii?

Nadal element cenowy jest istotny dla klienta. Pomimo tego, że nadal zwracają uwagę na cenę, obserw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 18:24
StoryEditor
Glovo i Stuart z nowymi wymogami dla kurierów. Oto nowe obowiązki
Glovo i Stuart z nowymi wymogami dla kurierów. Oto nowe obowiązki (fot. materiały prasowe)

Glovo i Stuart dołączyły do Kodeksu Dobrych Praktyk PZPA. Postanowienia z tego dokumentu mają być częścią umów jakie obie firmy będą zawierać ze swoimi kurierami. Jakie obowiązki będą stawiane kurierom?

Kodeks Dobrych Praktyk dla dostaw aplikacyjnych

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych opracował Kodeks Dobrych Praktyk m.in. dla branży dostaw aplikacyjnych. Kodeks ma wprowadzać jednolite standardy współpracy z kurierami. 

– Kodeks wyraźnie określa, jakie zachowania uznajemy za profesjonalne i odpowiedzialne. Chcemy inwestować w bezpieczeństwo sektora i wspólnie dbać o jego zrównoważony rozwój – podkreśla Krzysztof Kowalski, prezes PZPA.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 12:16
StoryEditor
Eurocash wprowadza innowacyjną markę własną dedykowaną młodym dorosłym. Okazuje się, że kategoria young adult, to nie tylko filmy i książki, ale też wina!
Faktoria Win z Grupy Eurocash wprowadza do sprzedaży linię wina Grape talk z myślą o młodych dorosłych

Faktoria Win z Grupy Eurocash wprowadza do sprzedaży linię produktów Grape talk. To zupełnie nowa marka własna z kategorii win, stworzona z myślą o młodych dorosłych, którzy szukają w winie luzu, koloru i dobrej energii.

Marka Grape talk od Faktorii Win

Lekka i odważna identyfikacja wizualna marki Grape talk "przyciąga wzrok i łamie schematy, a oferta wychodzi naprzeciw różnym stylom i okaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:51