12.05.2022 / 08:24
StoryEditor

Grupa Eurocash poprawia wyniki. Motorem wzrostu sprzedaży są Arhelan, Duży Ben i Frisco

Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Eurocash w pierwszym kwartale 2022 r. wyniosły  6,53 mld zł i były o ponad 12 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r. Wyższą sprzedaż osiągnięto w każdym formacie dystrybucji segmentu hurtowego oraz w segmencie detalicznym. Grupa zawdzięcza to głównie przejęciu sieci Arhelan, zaś motorem wzrostu sprzedaży w segmencie "Projekty" była dalsza ekspansja Frisco i sieci Duży Ben.

– Pierwsze miesiące 2022 roku przyniosły kontynuację pozytywnych trendów, które obserwowaliśmy w drugiej połowie ubiegłego roku, czyli powrót konsumentów do lokalnych sklepów ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:03
StoryEditor
Platforma Temu ma najwięcej użytkowników, Allegro zmniejsza dystans. Amazon na tle konkurencji wypada blado…
Sklepy internetowe zobowiązane są do podawania najniższej ceny z ostatnich 30 dni (Shutterstock)

Platforma e-commerce Temu w sierpniu ponownie okazała się liderem rankingu serwisów z największą liczbą rzeczywistych użytkowników. Drugie na podium Allegro zdołało jednak nieco odrobić stratę do chińskiego giganta. Na trzecim miejscu nadal znajduje się polski e-sklep monobrandowy, wyprzedzając kolejny chiński marketplace. Amazon w ogonie stawki i szybko traci.

Chiński marketpace Temu ma już w Polsce niemal 20 mln rzeczywistych użytkowników – w sierpniu ich liczba wzrosła w porównaniu z lipcem z 19 mln 907 tys. do ponad 19 mln 917 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 19:40
StoryEditor
Szefa Nestle obalił romans z podwładną. Gigant spożywczy powołał właśnie jego następcę
Philipp Navratil, nowy dyrektor generalny Grupy Nestle: W pełni akceptuję strategiczny kierunek firmy, jak również istniejący plan działania na rzecz poprawy wyników Nestlé

Zarząd szwajcarskiej firmy Nestlé powołał Philippa Navratila na stanowisko dyrektora generalnego (CEO) koncernu, po odwołaniu ze skutkiem natychmiastowym Laurenta Freixe. Dotychczasowy szef firmy stracił stanowisko ze względu na romans podwładną.

Romans uderza we władze Nestle

Odejście Laurenta Freixe ze stanowiska CEO Nestle jest następstwem dochodzenia w sprawie nieujawnionego romansu z bezpośrednią podwładną, co sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 22:23