20.12.2024 / 12:43
StoryEditor

Jean-Philippe Magre, E.Leclerc: Budowanie lojalności klientów będzie kluczowym wyzwaniem w 2025 r.

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska (mat. własne)

Budowanie lojalności klientów stanie się kluczowym wyzwaniem w 2025 roku. Wojna cenowo-promocyjna, która nasiliła się w 2024 roku, będzie kontynuowana, ale w bardziej przemyślanej formie. Zdecentralizowana struktura organizacyjna sieci, oparta na niezależnych sklepach, pozwala lepiej dostosowywać się do lokalnych potrzeb i warunków rynkowych. Komentuje Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska.

Przyszłość rynku FMCG w nadchodzących latach rysuje się jako szczególnie wymagająca. Wysoka inflacja, utrzymująca się od dłuższego czasu, wywiera presję na ceny w wielu kluczowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Rossmann chce budować lojalność klientów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Rossmann uruchamia nową akcję skierowaną do użytkowników swojej aplikacji. Tym razem stawia na kolekcjonerskie piny, za którymi stoi popularna projektantka biżuterii Natalia Kopiszka. Jakie zadania czekają na klientów i co ma z tym wspólnego budowanie lojalności?

Od 30 lipca w aplikacji Rossmann ruszy nowa akcja, w ramach której użytkownicy mogą zdobywać kolekcjonerskie piny zaprojektowane przez Natalię Kopiszkę. W sumie do zebrania będz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 13:13
StoryEditor
Falstart Miniso. Chiński potentat przekłada otwarcie pierwszego sklepu w Polsce
Sklep Miniso (fot. Wikimedia)

Nowy sklep w Złotych Tarasach nie wystartuje, jak pierwotnie planowano,31 sierpnia, ale w późniejszym terminie. Sieć tłumaczy to problemami technicznymi.

“Z przykrością informujemy, że z powodu nieprzewidzianych problemów technicznych otwarcie sklepu, pierwotnie zaplanowane na 1 sierpnia w Złotych Tarasach, zostanie przesunięte n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 09:58