20.12.2024 / 12:43
StoryEditor

Jean-Philippe Magre, E.Leclerc: Budowanie lojalności klientów będzie kluczowym wyzwaniem w 2025 r.

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska (mat. własne)

Budowanie lojalności klientów stanie się kluczowym wyzwaniem w 2025 roku. Wojna cenowo-promocyjna, która nasiliła się w 2024 roku, będzie kontynuowana, ale w bardziej przemyślanej formie. Zdecentralizowana struktura organizacyjna sieci, oparta na niezależnych sklepach, pozwala lepiej dostosowywać się do lokalnych potrzeb i warunków rynkowych. Komentuje Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska.

Przyszłość rynku FMCG w nadchodzących latach rysuje się jako szczególnie wymagająca. Wysoka inflacja, utrzymująca się od dłuższego czasu, wywiera presję na ceny w wielu kluczowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 16:22
StoryEditor
Polomarket ma nową wersję aplikacji. Jakie ułatwienia dla klientów wprowadziła sieć supermarketów spożywczych?
Nowa wersja aplikacji Polomarketu. Jakie ułatwienia dla użytnowników zostały wprowadzone? (fot. materiały prasowe)

Polomarket wypuścił nową wersję swojej aplikacji mobilnej POLOappka. Zmiany obejmują sposób logowania, obsługę punktów lojalnościowych i wygląd aplikacji. Na czym polegają najważniejsze zmiany i co oznaczają dla użytkowników?

Jedną z najważniejszych nowości w aplikacji Polomarket jest uproszczony proces logowania i rejestracji. W nowej wersji wystarczy podać numer telefonu i jednorazowy kod SMS – nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 08:20
StoryEditor
InPost przejmuje konkurenta! Rafał Brzoska: Ta akwizycja przyspieszyła nasz rozwój o pięć lat
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Grupa InPost, specjalizująca się w dostawach dla e-commerce przejmuje firmę Yodel – jednego z największych dostawców przesyłek w Wielkiej Brytanii. Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost podkreślił, że ta akwizycja przyspieszyła rozwój na rynku brytyjskim o pięć lat.

Dzięki przejęciu firmy Yodel spółka InPost umacnia pozycję trzeciego niezależnego operatora logistycznego w Zjednoczony Królestwie i znacząco przyspiesza swoje tempo wzrostu. To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:13