23.06.2022 / 15:00
StoryEditor

Żabka ostro rośnie. Firma mocno buduje sprzedaż i sieć sklepów

Sklep Żabka w Warszawie (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Przychody firmy Żabka Polska wyniosły w 2021 r. 12.4 mld zł, to kwota za jaką spółka sprzedała produkty franczyzobiorcom, zaś sprzedaż do ostatecznego klienta to ponad 14 mld zł. W planach sieci jest dalszy, mocny wzrost sprzedaży i liczby sklepów.

Sklepy sieci Żabka odwiedza każdego dnia ok. 3 mln klientów, a 15 mln Polaków do Żabki ma zaledwie 500 m. Sieć tworzy obecnie ponad 8300 sklepów prowadzonych przez ponad 7 tys. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 19:16
StoryEditor
Specjał znów wybrał się na zakupy. Kogo Krzysztof Tokarz chce przejąć tym razem?
Grupa Kapitałowa Specjał, założona i kierowana przez Krzysztofa Tokarza chce przejąć część mienia spółki Smak Serwis (fot. materiały prasowe)
7 maja do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek w sprawie przejęcia przez PPHU Specjał części mienia spółki Smak Serwis. Oznacza to, że po przejęciu spółki Ren, które miało miejsce w lipcu 2002 r. Krzysztof Tokarz nabrał apetytu na dalszą konsolidację rynku hurtowego. A może przy okazji pod skrzydła Specjału trafi też sieć sklepów?

Smak Serwis to spółka doskonale znane Grupie Kapitałowej Specjał, bo podobnie jak ona wywodzi się z Podkarpacia (ma siedzibę w Łańcucie, a GK Specjał w Rzeszowie). Wniosek dotyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 08:57
StoryEditor
Niedziele handlowe obojętne dla jednej piątej konsumentów. Przedsiębiorcy podzieleni w tej sprawie
Dla 18 proc. Polaków to czy sklepy są otwarte siedem dni w tygodniu, czy jedynie w ciągu sześciu dni, nie ma żadnego znaczenia (Shutterstock)
Polacy są mocno podzieleni w sprawie niedziel handlowych. Niemal taka sama liczba klientów sklepów, przepytanych na zlecenie BIG InfoMonitor opowiada się za całkowitym zakazem handlu w niedziele co za otwarciem sklepów tego dnia. Przedsiębiorcy też nie są jednomyślni.

Taki sam odsetek ankietowanych opowiada się za otwarciem jak i zamknięciem sklepów w niedziele. Jak podaje BIG InfoMonitor, zwolenników rozwiązań totalnych i takich, które dopus...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. maj 2024 15:29