26.01.2020 / 16:02
StoryEditor

Netto szturmuje Warszawę i Mazowsze. Sieć ma ambitne plany rozwoju na 2020 r.

Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Koncept Netto 3.0 - 1
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Koncept Netto 3.0 - 2
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Koncept Netto 3.0 - 3
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Sieć handlowa Netto zaczęła ekspansję w 2020 r. od Mazowsza. Stołeczne Bielany, Gołków w powiecie piaseczyńskim i Grodzisk Mazowiecki – mieszkańcy tych trzech miast już od 23 stycznia mogą robić zakupy w nowo otwartych sklepach Netto, które funkcjonują zgodnie z najnowszym konceptem sieci.

– Nasze plany na najbliższy rok uwzględniają otwarcie ok. 20-25 sklepów Netto 3.0. Konsekwentnie dążymy do realizacji tych założeń, dlatego na mapie Polski jednego dnia pojawiły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 11:05
StoryEditor
Żabka tworzy... horoskop dla klientów. Sieć wywróży ci przyszłość

W aplikacji sieci Żabka regularnie pojawiają się nowe funkcje i nietypowe zakładki. Jednak konia z rzędem temu, kto przewidział, że do Żappki zawita... horoskop.

Po niedawnej aktualizacji Żappki, w aplikacji znaleźć można zakładkę zatytułowaną "Żappsowa Wróżka poleca". W miejscu tym opublikowano horoskopy dla wszystkich 12 znaków zodiak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 11:14
StoryEditor
Gorące wyprzedaże w Carrefourze. Francuska sieć może opuścić kolejny rynek
Pezesa Carrefoura nie kryje, że jego celem jest znaczne zwiększenie rentowności grupy, co może oznaczać skupienie się na trzech kluczowych rynkach (fot. Shutterstock)

Alexandre Bompard, prezes Carrefoura, ostro zabrał się za zwiększenie rentowności grupy. Żeby osiągnąć ten cel, jest gotów poświęcić nie tylko Polskę. Carrefour może też wycofać się z działalności na innym europejskim rynku, na którym jest obecnie numerem 3.

Carrefour analizuje swoje operacje w Belgii pod kątem ewentualnej sprzedaży – informuje portal retaildetail.eu, powołując się na doniesienia belgijskich biznesowych gazet De Tij...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2025 10:11