21.09.2023 / 11:13
StoryEditor

Carrefour kupuje 47 sklepów w Hiszpanii. Z kim sieć handlowa podpisała umowę?

Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Carrefour głębiej wchodzi na Hiszpański rynek. Do licznych sklepów sieci w tym kraju dołączy 47 supermarketów SuperCor, które francuska sieć handlowa przejmie od El Corte Inglés. Transakcja wymaga jeszcze zatwierdzenia przez urząd antymonopolowy i firma spodziewa się sfinalizować ją przed końcem pierwszego półrocza 2024 roku.

Carrefour ogłosił, że osiągnął porozumienie z El Corte Inglés w sprawie nabycia 47 sklepów pod szyldem SuperCor w Hiszpanii. Umowa obejmuje supermarkety i sklepy ogólnos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 08:03
StoryEditor
Lisek.app chce się wybić dzięki znanym nazwiskom. Po Małgorzacie Rozenek przyszła pora na Magdę Gessler
Magda Gessler w reklamie Lisek.app (kadr z reklamy Lisek.app w serwisie LidnkedIn)
Sklep internetowy dowożący produkty spożywcze i FMCG w 15 minut, Lisek.app zaangażował Magdę Gessler do najnowszej reklamy. Znana restauratorka w 25 sekundowym spocie zachęca do zrobienia zakupów i podaje kod zniżkowy.

Lisek.app coraz mocniej działa w mediach społecznościowych. Najnowsza reklama z Magdą Gessler została przygotowana właśnie pod nie. W spocie restauratorka przegląda zapasy w kuc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 10:37
StoryEditor
SmakMak kupuje nowy zakład produkcyjny i szykuje się do podboju rynku dań gotowych
Zakup zakładu produkcyjnego w Piniecu otwiera przed naszą firmą zupełnie nowe horyzonty plasując SmakMak w absolutnej czołówce producentów żywności convenience - mówi Tomasz Średziński, prezes SmakMak (fot. materiały prasowe)
SmakMak, polski producent dań obiadowych i przekąsek convenience, kupił od spółek z Grupy Mróz zakład produkcyjny wraz z gruntem w Poniecu (woj. wielkopolskie). Inwestycja ma umożliwić firmie dwukrotne zwiększenie mocy produkcyjnych. Skąd SmakMak miał na nią środki?

Nowo nabyty zakład o powierzchni 12 tys. mkw. zlokalizowany na 6-hektarowej działce znajduje się w bliskiej odległości od głównej bazy produkcyjno-logistycznej SmakMAK w Kąkole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04. grudzień 2023 01:20