21.09.2023 / 11:13
StoryEditor

Carrefour kupuje 47 sklepów w Hiszpanii. Z kim sieć handlowa podpisała umowę?

Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Carrefour głębiej wchodzi na Hiszpański rynek. Do licznych sklepów sieci w tym kraju dołączy 47 supermarketów SuperCor, które francuska sieć handlowa przejmie od El Corte Inglés. Transakcja wymaga jeszcze zatwierdzenia przez urząd antymonopolowy i firma spodziewa się sfinalizować ją przed końcem pierwszego półrocza 2024 roku.

Carrefour ogłosił, że osiągnął porozumienie z El Corte Inglés w sprawie nabycia 47 sklepów pod szyldem SuperCor w Hiszpanii. Umowa obejmuje supermarkety i sklepy ogólnos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 09:05
StoryEditor
Empik będzie sprawdzał ebooki pod kątem nieodpowiednich treści. Chce też udostępnić aplikację dla osób starszych i niedowidzących
Empik Future Store w łódzkiej Manufakturze – nowa odsłona

Firma rozpoczęła prace nad nowymi rozwiązaniami, które mają na celu znoszenie barier w dostępie do treści cyfrowych osób starszych i niewidomych. Chce również ostrzegać o treściach nieodpowiednich dla osó w kryzysie psychicznym.

Sieć chce pójść śladem filmów i gier i wprowadzić tzw. trigger warning, czyli ostrzeżenia informujące o treściach zawierających wulgaryzmy, sceny erotyczne czy przemoc, które mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 13:06
StoryEditor
Kaufland otwiera ósmy sklep w Warszawie. Jakie nowe koncepty handlowe sieć testuje w swoim hipermarkecie? [ZDJĘCIA]
Hipermarket sieci Kaufland w Warszawie, fot. Kaufland Polska

Kaufland otworzył swój hipermarket kompaktowy w kompleksie handlowym przy ul. Górczewskiej 218 w Warszawie. Pasaż Górczewska - to jedna z ikonicznych dla polskiego handlu lokalizacji, którą zajmowało przez wiele lat Tesco, a wcześniej sieć Hit. To już trzeci sklep Kaufland w Warszawie, który otwiera się w miejscu gdzie dział brytyjski operator. Jednocześnie jest to jedna z najnowocześniejszych placówek niemieckiego operatora w Polsce. Czym się wyróżnia?

Sklepy Kaufland przy ul. Górczewskiej 218 w Warszawie przywróci do życia centrum handlowe, które przez kilka ostatnich lat mocno podupadło. - Cieszymy się z faktu, że wśród gron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 20:43