21.06.2024 / 08:55
StoryEditor

Większość Polaków uważa, że ceny w sklepach spożywczych będą rosły. Które grupy konsumentów najbardziej boją się podwyżek?

Autorzy badania zapytali konsumentów, co dalej z cenami w sklepach (fot. Shutterstock)
59,9 proc. Polaków odpowiedzialnych za zakupy w swoich domach obawia się, że w najbliższej przyszłości ceny w sklepach będą kontynuować wzrosty. Przeciwnego zdania jest 28,7 proc. osób, a 11,4 proc. nie ma wyrobionej opinii - wynika z nowego badania UCE Research i Grupy Offerista.

- Blisko 60 proc. to dość wysoki odsetek, ale jeszcze rok temu, podczas szalejącej inflacji, zdecydowanie więcej osób wyrażało ww. obawę. Ponadto widać, że w tej kwestii mamy do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 22:11
StoryEditor
Właściciel sieci Makro Polska przedłuża kontrakty całego zarządu aż do 2030 r.

Niemiecki dystrybutor żywności, Grupa metro AG zabezpieczył przyszłość swojej kadry zarządzającej aż do końca dekady. Cały czteroosobowy zarząd otrzymał przedłużenie umów o kolejne sześć lat, co ma dać stabilność i wsparcie dla realizacji ambitnej strategii rozwoju spółki pod nazwą "sCore". To sygnalizuje, że Metro chce utrzymać obecny kurs i chce do 2030 r. umocnić pozycję rynkową.

Grupa Metro AG, niemiecki hurtownik żywności - do którego należy w Polsce sieć hurtowni Makro - poinformował o przedłużeniu kontraktów wszystkich czterech członków zarządu do ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 15:56
StoryEditor
Aldi będzie rozdawał w Katowicach i Warszawie czekolady mleczne z orzechami laskowymi
W ramach grudniowej akcji ”Słodko, że pomagasz” sieć Aldi przekazuje do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz w Warszawie czekolady Choceur Nutcracker

Aldi ponownie włącza się w inicjatywy wspierające honorowych dawców krwi, tym razem obejmując swoim działaniem nie tylko województwo śląskie, ale także Warszawę. W okresie przedświątecznym do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz w Warszawie trafiły czekolady mleczne z orzechami laskowymi Nutcracker, które zostaną przekazane krwiodawcom jako wyraz wdzięczności za ich zaangażowanie.

Czekolady Nutcracker z nową identyfikacją wizualną

W ramach grudniowej akcji „Słodko, że pomagasz” sieć Aldi przekazuje do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwioleczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 14:52