16.06.2023 / 17:01
StoryEditor

Czy zdaniem Polaków ceny w sklepach nadal będą rosły?

Obecna sytuacja inflacyjna utrzymuje w nas potrzebę kontrolowania wydatków (shutterstock.com)
Choć Polki i Polacy nadal postrzegają inflację jako główny problem w kraju, to równocześnie dostrzegają jej spadek i bardziej optymistycznie wyrażają się o tempie wzrostu cen czy perspektywach własnej sytuacji materialnej. Niezmiennie źle oceniają jednak sytuację gospodarczą Polski, nie mając większej nadziei na jej poprawę w najbliższej przyszłości.

Główny Urząd Statystyczny podał finalny odczyt dotyczący inflacji za maj. Według najnowszych wyliczeń inflacja rok do roku wyniosła 13 proc., a w porównaniu do ubiegłego miesiąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 09:16
StoryEditor
Biedronka bije się o Warszawę z Lidlem i Żabką? Jak wygląda ekspansja największych sieci na stołecznym rynku?
Biedronka w Warszawie (fot. Materiały Własne)

Sieć Biedronka nie zapomina o rozwoju także na nasyconym już rynku warszawskim. Ostatnio otwierała sklepy w bardziej peryferyjnych dzielnicach. Swoją ekspansję w stolicy prowadzą też Lidl i Żabka.

Jak zwraca  uwagę Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka, odpowiedzialny za region Warszawa, w samej stolicy działa obecnie  175 sklepów dyskontera, a w całe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 09:28
StoryEditor
Mniej klientów w centrach handlowych. Poznaliśmy dane za pełny 2024 rok
Zmalał ruch w centrach i galeriach handlowych (fot. Shutterstock)

Ruch w galeriach i centrach handlowych spadł w 2024 r. o 3,5 proc. względem roku 2023 - wynika z badania Proxi.cloud. Liczba unikalnych klientów zmniejszyła się o ok. 3 proc. Nie zmieniła się częstotliwość robienia zakupów w tych placówkach, z kolei nieznacznie skróciła się przeciętna wizyta.

Z raportu Proxi.cloud wynika, że w 2024 roku ruch (footfall) w centrach i galeriach handlowych spadł o 3,5 proc. w porównaniu z 2023 rokiem. Obserwacją objęto 1,5 mln klientów w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. luty 2025 21:05