04.04.2022 / 08:46
StoryEditor

Frisco.pl traci dyrektora ds. komercyjnych. Tomasz Michalski przechodzi do Grupy Pelion

Na zdj. Tomasz Michalski, prezes CEPD.Tech (Arch. WH)
W marcu 2022 r. Tomasz Michalski zakończył pracę w sklepie internetowym Frisco.pl. Począwszy od kwietnia menedżer sprawuje stanowisko prezesa w nowej spółce CEPD.Tech, która będzie się zajmować rekomendowaniem, projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e-commerce w spółkach z portfolio Pelion S.A.

Michalski z Frisco związany był od kwietnia 2018 r. Pełnił w niej funkcję dyrektora ds. komercyjnych. Był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Tomasz Michalski od września 20...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 07:44
StoryEditor
Posłowie muszą się dogadać ws. Wigilii, inaczej spędzą ten dzień w Sejmie - grozi Szymon Hołownia
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia (fot. Sejm RP, za: YouTube)

W rządzącej Polską koalicji brakuje wspólnego stanowiska ws. tego, czy Wigilia powinna stać się dniem wolnym od pracy - a jeśli tak, to czy już w tym roku, czy jednak od przyszłego roku. Wydaje się jednak, że marszałek Sejmu Szymon Hołownia znalazł nietypowy sposób, by przymusić posłów do wypracowania w tej sprawie konsensusu.

- Ja jestem zdeterminowany, żebyśmy z tą ustawą rozprawili się w tym sensie, żebyśmy podjęli decyzję w najbliższą środę, bo wtedy będziemy kontynuowali to trwające teraz posiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 21:52
StoryEditor
Seks, banany i inne kwiatki. Jakich produktów Glovo dostarczyło najwięcej zamawiającym w 2024 r.?
Na zdj. kurier Glovo w Gdańsku (fot. PaulSat/Shutterstock)

W mijającym roku Polacy chętnie sięgali po produkty codziennego użytku, ale także coraz odważniej eksplorowali mniej typowe kategorie, takie jak artykuły z sex shopów czy produkty do domu – wynika z badania przeprowadzonego przez Glovo w ramach raportu „Glovo Delivered 2024”. Okazuje się, że Polacy chcą zamawiać szybko i otrzymywać produkty ekspresowo, nie tylko pizzę czy zakupy spożywcze, ale również drapak dla kota lub spieniacz do mleka.

Dzięki badaniu „Glovo Delivered 2024" możemy poznać preferencje jedzeniowe i zakupowe Polaków i najciekawsze dane związane z zamawianiem jedzenia oraz innych produktów. Dzięki t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 09:23