27.09.2021 / 11:47
StoryEditor

Nowe stanowiska dyrektorskie u operatora programu lojalnościowego Payback

Mateusz Kozioł (z lewej) i Tomasz Głos z firmy Loyalty Partner Polska (fot. mat. prasowe)
Mateusz Kozioł obejmie w firmie Loyalty Partner Polska (operator programu lojalnościowego Payback) stanowisko dyrektora ds. rozwoju i konsultingu, a Tomasz Głos – dyrektora ds. zarządzania relacjami z partnerami - poinformowała firma.

Kozioł odpowiadać będzie za "pozyskanie nowych partnerów tworzących koalicję oraz budowanie nowatorskich modeli współpracy". Menedżer jest związany z Paybackiem od blisko 10 lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 13:24
StoryEditor
Kiepski miesiąc dla małych sklepów. Co się stało?!
Sprzedaż w sklepach małoformatowych nie zachwyciła/zdęcie ilustracyjne (fot. tomeqs/Shutterstock)

W czerwcu br. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych - czyli takich, których powierzchnia nie przekracza 300 mkw. - była o niemal 1 proc. niższa niż rok wcześniej. Z kolei liczba transakcji spadła aż o 8 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku - wynika z danych CMR i Polskiej Izby Handlu.

Autorzy analizy zauważają, że czerwiec pod względem pogody był wprawdzie nieco lepszy niż tegoroczny, wyjątkowo chłodny maj, jednak sprzedaż kategorii wrażliwych na pogodę była ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 10:28
StoryEditor
Carrefour sprzedaje prawie 1200 sklepów! Zaskakująca jest firma, która zdecydowała się na ich przejęcie
Na zdj. sklep sieci Carrefour (fot. LCV/Shutterstock)

Sieć Carrefour zdecydowała się sprzedać swoje sklepy we Włoszech producentowi żywności NewPrinces Group. Ma to być element strategicznej rewizji portfolio i skupienia się na tych aktywnościach, które przynoszą detaliście największe zyski.

Włochy były problemem dla Carrefoura bo tamtejszy oddział miał problem z generowaniem zysków. W drugim kwartale tego roku miał nieco ponad miliard euro przychodu i wzrost LfL na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 05:27