02.01.2023 / 11:15
StoryEditor

Ren w ciągu kilku lat ma być liderem dystrybucji mrożonek w Polsce. Śmiałe plany Specjału wobec nowego nabytku

Krzysztof Tokarz, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Specjał.
W lipcu Grupa Kapitałowa Specjał przejęła od funduszu Ashton Moss Holdings kontrolę nad firmą Ren – wiceliderem polskiego rynku dystrybucji mrożonek. W ciągu dwóch lat firma ma zostać odmieniona, a później stać się liderem dystrybucji mrożonej żywności w Polsce. Specjał zyska dzięki temu nowe obszary działalności.

Ren operuje na terenie niemal całego kraju, posiada w sumie 10 oddziałów. Jak podkreśla Arkadiusz Chmal, prezes firmy, jest on szczególnie mocny w centralnej i wsch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 15:22
StoryEditor
Piwa kraftowe rozpychają się na sklepowych półkach. Jak wygląda udział marek w ekspozycjach sklepowych?
Jak wygląda udział marek w ekspozycjach sklepowych? (fot. Shutterstock)

Piwa rzemieślnicze przestały być domeną wyłącznie wyspecjalizowanych sklepów. Obecnie zajmują coraz więcej miejsca na sklepowych półkach popularnych sieci handlowych. eLeader przeprowadził badanie ekspozycji sklepowych najpopularniejszych marek piwa? Jak obecnie wygląda sytuacja i czy odzwierciedla trudności na tym rynku?

To już kolejny rok zmagań polskiej branży piwnej z szeregiem wyzwań, w którym najpoważniejszymi jest spadająca konsumpcja i sprzedaż oraz rosnące koszty produkcji. 

J...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 17:31
StoryEditor
Pyszne.pl poszerza ofertę o luksusowe trunki i wyroby tytoniowe. Platforma nawiązała współpracę ze znanym sprzedawcą
Pyszne.pl poszerza ofertę o luksusowe trunki i wyroby tytoniowe (fot. Just Eat)

W października 2024 roku Pyszne.pl rozpoczęło współpracę z salonami M&P Alkohole Wina Cygara. Jest to kolejny krok w ekspansji i poszerzaniu oferty lidera na polskim rynku dostaw jedzenia.

Pyszne.pl, lider na rynku dostaw jedzenia w Polsce, ogłasił współpracę z marką M&P Alkohole Wina Cygara, rozszerzając swoją ofertę o alkohole i cygara.

– Dzięki obec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59