20.05.2021 / 13:20
StoryEditor

Wakacyjne roszady w Lidlu. 200 pracowników zmieni miejsce pracy

Bohater spotu promującego pracę sezonową wśród pracowników Lidla (Youtube)
Lidl szacuje, że na wyjazdy i pracę sezonową w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych zdecyduje się podczas tegorocznych wakacji ok. 200 pracowników. Czym sieć zachęca ich do czasowych delegacji? 

Możliwość wyjazdu w ramach pracy sezonowej to praktyka stosowana przez firmę Lidl Polska od kilku lat. W zeszłym roku na taką czasową przeprowadzkę zdecydowało 130 pracowników s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 19:44
StoryEditor
Akcyza na alkohol wzrośnie bardziej niż planowano. Sejm przyjął ustawę
(fot. Shutterstock)

Sejm uchwalił ustawę, która znacząco zwiększa skalę podwyżek akcyzy na alkohol w latach 2026–2027. Zgodnie z nowelizacją, stawka akcyzy na alkohol w 2026 roku wzrośnie o 15 proc., a w 2027 roku o kolejne 10 proc. To oznacza, że ceny alkoholu w Polsce mogą wzrosnąć bardziej, niż pierwotnie zakładał rządowy harmonogram.

Za przyjęciem ustawy głosowało 245 posłów, przeciw było 198, a jeden wstrzymał się od głosu. Teraz projekt trafi do Senatu.

Nowe stawki akcyzy – większe wpływy do budż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 16:55
StoryEditor
Jak wspólna gra producenta i detalisty zwiększa marżę kategorii? [KOMENTARAZ]
Roman Szymczak, TM360 (fot. Tm360)

Wielu producentów i detalistów wciąż gra w tę samą, przestarzałą grę. Spotykają się przy stole negocjacyjnym, nie strategicznym. Mówią o rabatach, bonusach, opłatach – a nie o rozwoju. Analizują ceny zakupu, nie potencjał i możliwości całej kategorii. Jaki może być tego efekt? Obie strony tracą to, co najcenniejsze – zwiększenie sprzedaży, marży i coś równie ważnego, czyli wzajemne zaufanie.

Autorem tekstu jest Roman Szymczak – ekspert marketingu detalicznego, prezes firmy TM360.

Od pola bitwy do wspólnym myśleniu o kategorii

W modelu Category Mastery Fram...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2025 19:45