07.09.2022 / 15:47
StoryEditor

Zmiany w kierownictwie Auchan Ukraina

Na zdj. hipermarket Auchan (fot. Longfin Media / Shutterstock.com)
Od 1 września zaszło kilka zmian w kierownictwie Auchan Ukraina. Natalia Pilipenko, która wcześniej pracowała jako dyrektor sprzedaży stanie na czele dyrekcji ds. innowacji. Zespołem sprzedaży pokieruje Marta Trush, która wcześniej pełniła funkcję dyrektora HR w kraju. Z kolei ten obszar będzie dalej rozwijał Dmitrij Towstolug, który pełnił funkcję dyrektora operacyjnego HR. 

Z roku na rok rośnie liczba Ukraińców w komitecie dyrektorów ukraińskiego oddziału Auchan i wraz z tymi zmianami będzie stanowiła zdecydowaną większość.
 

Marta Tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.09.2023 / 17:24
StoryEditor

E.Leclerc zainwestuje mocniej w private label i rusza z kampanią marketingową, która ma być nowym otwarciem

<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
E.Leclerc ma ambicję podwojenia udziałów marki własnej w całości sprzedaży, w czym pomóc ma odświeżenie portfolio oraz nowa komunikacja marketingowa. Sieć zaprezentowała we wtorek swoje najnowsze pomysły na przyciągnięcie klientów do sklepów.

- Konsumpcja się nie łamie, ale konsumenci zmieniają swoje zachowanie i retail musi się dostosować - powiedział podczas konferencji w trakcie targów E.Leclerc Jean-Ph...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 13:34
StoryEditor

Rogalik maślany bez masła, ser seropodobny i problematyczna bułka tarta. Wyniki kontroli IJHARS w sklepach

Produkty w sklepie czasami... potrafią zaskoczyć (fot. Shutterstock)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych sprawdziła znakowanie pieczywa i pieczywa półcukierniczego, ciast i wyrobów ciastkarskich oraz cukierków w sklepach. Dodatkowo sprawdzono jakość handlową paczkowanej bułki tartej w zakresie parametrów fizykochemicznych, organoleptycznych oraz znakowanie produktu. Czego się dowiedzieliśmy?

W 2023 roku przeprowadzono kontrolę w zakresie znakowania produktów oferowanych luzem oraz jakości handlowej paczkowanej bułki tartej w 137 podmiotach detalicznych na tere...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 20:56