09.01.2025 / 12:41
StoryEditor

Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów [WYWIAD]

Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Polska oraz CEE Region (fot. Monika Szalek)

Polski rynek kosmetyczny jest niezwykle dynamiczny i chłonny, a polscy konsumenci są nowocześni, świadomi technologicznie, otwarci na nowości oraz wszelkie rozwiązania digitalowe, które ułatwiają zakupy. Omnichannel daje nam przewagę konkurencyjną, to strategia idealnie dopasowana do segmentu premium beauty, w którym się specjalizujemy – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Polska oraz CEE Region.

Zarządza Pani Douglasem w Polsce i w regionie od wielu lat. Jakie dotychczasowe decyzje uznałaby Pani za najistotniejsze dla tego, w którym miejscu znajduje się dziś firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 14:19
StoryEditor
Od wiosny centra handlowe notują wzrost sprzedaży i w ruchu klientów
Centra handlowe zyskują na popularności (fot. Pixabay)

We wrześniu 2025 roku polskie centra handlowe ponownie odnotowały wzrost zarówno obrotów, jak i liczby odwiedzających. Dane opublikowane przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) wskazują na kontynuację pozytywnego trendu obserwowanego od wiosny.

Według najnowszych danych PRCH, obroty w centrach handlowych we wrześniu 2025 roku wzrosły o 4,7 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego. Jednocześnie liczba ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 09:11
StoryEditor
RTV Euro AGD goni konkurencję. Otwiera 350. sklep w Polsce
RTV Euro AGD goni konkurencję. Otwiera 350. sklep w Polsce (Fot. RTV Euro AGD)

Sieć elektormarketów RTV Euro AGD urosła do 350 sklepów. Operator wskazuje, że nowy sklep w Lubartowie to tylko „przystanek” i zapowiada dalszy rozwój sieci.

W artykule przeczytasz:

  • 350. sklep RTV Euro AGD w Polsce
  • Nowy sklep RTV Euro AGD w Lubartowie ma 400 mkw.
  • RTV Euro AGD zakłada szybką ekspansję
  • Jakie były wyniki finansowe sieci RTV Euro AGD?

350. sklep RTV Euro AGD w Polsce

RTV Euro AGD, jeden z największych operatorów na rynku elektroniki i AGD w Polsce, świętuje symboliczne powiększenie sieci swoich sklepów. W Lubartowie (woj. lubelskie) pod koniec października 2025 r. powstał 350. punkt sieci RTV Euro AGD w Polsce, która należy do firmy Euro-Net.

– Już wkrótce kolejne wieści z i o nowych sklepach RTV Euro AGD, bo nr 350 to tylko przystanek – podaje firma w swoich mediach społecznościowych.

Te zapowiedzi wydają się realne, gdyż także w październiku spółka Euro-Net otworzyła nowe placówki w Policach, Dąbrowie Górniczej oraz Skierniewicach. Obecne tempo rozwoju jest podobne do tego z 2024 roku, kiedy to sieć powiększyła się netto o 11 nowych placówek. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 15:24