18.09.2024 / 13:43
StoryEditor

Aldi odnotowuje dziewięciokrotnie większy popyt na wodę butelkowaną na południu Polski

Sklep sieci Aldi (fot. Bartek Kaszuba)

Sieć handlowa Aldi, która w południowo-zachodniej Polsce ma około 50 sklepów, odnotowuje zwiększone zapotrzebowanie na butelkowaną wodę. – Największym zainteresowaniem cieszy się woda 5-litrowa, co jest absolutnie zrozumiałe w związku z okolicznościami – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji w Aldi Polska.

Na terenach dotkniętych powodzią lub tam gdzie fala ma dopiero nadejść, widać zwiększony popyt na produkty pierwszej potrzeby. Mieszkańcy Wrocławia i okolic publikują w internecie informacje, że w sklepach zaczyna brakować np. wody butelkowanej.

Kilkadziesiąt dodatkowych ciężarówek z dostawami

Zapytaliśmy sieci handlowe o sytuację na południu Polski. W odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl, Agata Biernacka z Aldi Polska odpowiada, że sieć handlowa Robi wszystko, aby jako dostawca artykułów podstawowej potrzeby zapewnić bezpieczeństwo żywnościowe w związku z sytuacją na południu Polski.

– Zwiększyliśmy ilości dostaw, dostawcy również dostarczają większe ilości towarów. Zakontraktowaliśmy kilkadziesiąt dodatkowych ciężarówek, mogą jednak występować lokalne utrudnienia w transporcie - co może powodować sporadyczne sytuacje, gdy w pojedynczych sklepach zabraknie jakiegoś produktu – podaje.

Sklepy sieci Aldi odnotowują zwiększone zainteresowanie butelkowanymi wodami mineralnymi. W wybranych lokalizacjach sprzedaje się nawet dziewięć razy więcej wód butelkowanych niż standardowo. Agata Biernacka informuje, że największym zainteresowaniem cieszy się woda 5-litrowa.

Aldi monitoruje sytuację związaną z brakami produktów

W Aldi zawiązano sztab kryzysowy, który nieustannie monitoruje sytuację i na bieżąco podejmuje wszelkie możliwe działania w celu uzupełniania ewentualnych braków.

– Prowadzimy też dodatkowe działania wspierające osoby dotknięte powodzią - m.in. wysłaliśmy 20 palet wód mineralnych butelkowanych w ustaleniu z Powiatowymi Centrami Zarządzania Kryzysowego, w sklepach w całej Polsce organizowane są zbiórki żywności i najpotrzebniejszych środków – dodaje przedstawicielka sieci.

02.10.2024 / 14:53
StoryEditor
Biedronka zrobi ogólnopolski tour w poszukiwaniu kandydatów na stanowiska szeregowe i kierownicze. Rekruterzy sieci pojawią się w dziewięciu miejscowościach
Kadr ze spotu Biedronki (fot. JMP/YouTube)

W najbliższą sobotę 5 października sieć Biedronka rozpoczyna ogólnopolską trasę rekrutacyjną. Poszukiwani będą kandydaci na pracowników szeregowych i kierowników sklepów, a także magazynierzy do centrów dystrybucyjnych. W trakcie kampanii odbędą się m.in. spotkania, podczas których wszyscy zainteresowani podjęciem pracy w sieci Biedronka będą mogli porozmawiać z rekruterami.

Stanowiska rekrutacyjne sieci Biedronka pojawią się w dziewięciu miastach w całej Polsce – Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Olsztynie, Sieradzu, Opolu i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2024 / 09:54
StoryEditor
Właściciel Pijalni Wódki i Piwa pokazał strategię rozwoju do roku 2028. Na czym zamierza się skupić?
Sieć Pijalnia Wódki i Piwa (fot. pwip.com.pl)

Grupa Mex, zarządzająca 50 lokalami gastronomicznymi, pokazała strategię na lata 2024-28. Zamierza m.in. rozbudować istniejące koncepty oraz wprowadzać nowe marki, zarówno własne, jak i pozyskane w ramach akwizycji. W planach giełdowej grupy jest otwieranie ok. sześciu nowych lokali rocznie.

W strategii Mex Polska na lata 2024-28 zapisano m.in. zrównoważony rozwój, operacyjną elastyczność i "konsekwentne dążenie do wzrostu rentowności". Grupa chce się skoncentrować ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. październik 2024 00:01