18.09.2024 / 13:43
StoryEditor

Aldi odnotowuje dziewięciokrotnie większy popyt na wodę butelkowaną na południu Polski

Sklep sieci Aldi (fot. Bartek Kaszuba)

Sieć handlowa Aldi, która w południowo-zachodniej Polsce ma około 50 sklepów, odnotowuje zwiększone zapotrzebowanie na butelkowaną wodę. – Największym zainteresowaniem cieszy się woda 5-litrowa, co jest absolutnie zrozumiałe w związku z okolicznościami – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji w Aldi Polska.

Na terenach dotkniętych powodzią lub tam gdzie fala ma dopiero nadejść, widać zwiększony popyt na produkty pierwszej potrzeby. Mieszkańcy Wrocławia i okolic publikują w internecie informacje, że w sklepach zaczyna brakować np. wody butelkowanej.

Kilkadziesiąt dodatkowych ciężarówek z dostawami

Zapytaliśmy sieci handlowe o sytuację na południu Polski. W odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl, Agata Biernacka z Aldi Polska odpowiada, że sieć handlowa Robi wszystko, aby jako dostawca artykułów podstawowej potrzeby zapewnić bezpieczeństwo żywnościowe w związku z sytuacją na południu Polski.

– Zwiększyliśmy ilości dostaw, dostawcy również dostarczają większe ilości towarów. Zakontraktowaliśmy kilkadziesiąt dodatkowych ciężarówek, mogą jednak występować lokalne utrudnienia w transporcie - co może powodować sporadyczne sytuacje, gdy w pojedynczych sklepach zabraknie jakiegoś produktu – podaje.

Sklepy sieci Aldi odnotowują zwiększone zainteresowanie butelkowanymi wodami mineralnymi. W wybranych lokalizacjach sprzedaje się nawet dziewięć razy więcej wód butelkowanych niż standardowo. Agata Biernacka informuje, że największym zainteresowaniem cieszy się woda 5-litrowa.

Aldi monitoruje sytuację związaną z brakami produktów

W Aldi zawiązano sztab kryzysowy, który nieustannie monitoruje sytuację i na bieżąco podejmuje wszelkie możliwe działania w celu uzupełniania ewentualnych braków.

– Prowadzimy też dodatkowe działania wspierające osoby dotknięte powodzią - m.in. wysłaliśmy 20 palet wód mineralnych butelkowanych w ustaleniu z Powiatowymi Centrami Zarządzania Kryzysowego, w sklepach w całej Polsce organizowane są zbiórki żywności i najpotrzebniejszych środków – dodaje przedstawicielka sieci.

19.03.2025 / 00:00
StoryEditor
Jakie trendy napędzają handel według sieci Kaufland [WYWIAD]
Aleksandra Gos-Portka, Dyrektor Sprzedaży w Kaufland Polska

Aleksandra Gos-Portka, dyrektor sprzedaży w Kaufland Polska opowiada o trendach i zachowaniach konsumentów rządzących dzisiaj handlem.

Jakie trendy, napędzają w tej chwili rynek FMCG?

Po pierwsze klient analizuje to, co kupuje. Porównuje ceny, nie kupuje na zapas. Natomiast jeśli chodzi o trendy, widoczne je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 08:44
StoryEditor
Komfort chce otworzyć 90 sklepów w formacie Home. Sieć liczy, że pomogą jej w tym... franczyzobiorcy
Sieć Komfort stawia na franczyzę i skalowanie konceptu Komfort Home (fot. materiały prasowe)

Sieć Komfort, kiedyś specjalizująca się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg oraz drzwi, nie chce być już kojarzona wyłącznie z tym dość wąskim asortymentem. Dlatego mocno rozwija nowy format sklepów Komfort Home. Sieć wyraźnie przestawia też wajchę na franczyzę.

Obecna na polskim rynku od ponad 30 lat sieć Komfort ma obecnie blisko 160 sklepów w całej Polsce, ale widzi potencjał do dalszego - i jak podkreśla - dynamicznego rozwoju. M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 14:10