28.02.2025 / 10:25
StoryEditor

Auchan pod kreską. Sieć traci na kluczowych rynkach

Auchan (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Elo, właściciel sieci Auchan, opublikowała wyniki za 2024 rok. Francuzi mają problem, bo sprzedaż na kluczowych rynkach nie wygląda najlepiej.

Cała grupa Elo, do której należy Auchan, zanotowała w 2024 roku przychody na poziomie 32,29 mld euro, co oznacza wzrost o 2,1 proc. EBITDA zmniejszyła się jednak aż o 16,8 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
17.12.2025 / 16:13
StoryEditor
Lojalność klientów w e-commerce. Dlaczego Polacy wracają do marek, ale rzadko są im wierni?
Lojalność klientów w e-commerce 2025. Co naprawdę buduje przywiązanie do marki? (fot. Shutterstock)

Lojalność klientów od lat uchodzi za jeden z fundamentów stabilnego wzrostu w handlu. Najnowsze dane pokazują jednak, że powtarzalne zakupy internetowe coraz rzadziej oznaczają prawdziwe przywiązanie do marki. Czym dziś jest lojalność w polskim e-commerce i dlaczego niektóre branże powinny zachować szczególną czujność?

Badanie "Lojalność w e-commerce 2025", zrealizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oraz Mobile Institute pokazuje, że powtarzalne zakupy nie zawsze wynikają z realnej rela...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 08:58
StoryEditor
Co piją polskie nastolatki? Jak często nieletni sięgają po kawę, energetyki i piwo 0%? [DANE]
Co trzeci nastolatek deklaruje, że pije napoje energetyczne (fot. Shutterstock)

Choć herbata i soki wciąż królują w codziennym jadłospisie młodzieży, to słodzone napoje gazowane są ulubieńcami polskich nastolatków. Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna pokazuje też, czym osoby w wieku 13-17 lat kierują się przy wyborze napojów oraz jak podchodzą do kontrowersyjnych produktów, takich jak energetyki czy piwo bezalkoholowe.

Napoje pite przez największy odsetek konsumentów w wieku 13–17 lat to kolejno: herbata (80 proc.), soki owocowe (76 proc.) oraz słodzone napoje gazowane i woda ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 18:55