28.05.2025 / 10:37
StoryEditor

Biedronka przekonana o słuszności swojej strategii. "Klienci są nadal bardzo ostrożni"

Polscy konsumenci wciąż funkcjonują w warunkach niepewności (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Biedronka poświęciła część marży, aby trzymać ceny w sklepach na poziomie akceptowalnym dla klientów. - Badania udziałów w rynku i opinie klientów potwierdzają słuszność tej strategii - mówi Joanna Lukosek-Mendel, dyrektor operacyjna i rozwoju biznesu w Jeronimo Martins Polska.

- Nasza strategia jest jasna: chcemy być i jesteśmy liderem rynku. Nie tylko w najniższych cenach, ale również jeśli chodzi o najwyższą jakość produktów. Nasz udział wynosi 30 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 14:10
StoryEditor
Temu chce podbić rynek FMCG w Polsce i Europie! Żywność i kosmetyki w ofercie platformy
Temu chce rosnąć również na rynku FMCG (fot. Thaspol Sangsee/Shutterstock)

Temu planuje stać się istotnym graczem na rynku FMCG w Europie w związku z faktem, że tani import towarów niespożywczych z Chin staje się coraz trudniejszy. Chiński gigant e-commerce nawiązuje już kontakty z lokalnymi dostawcami żywności i kosmetyków w Niemczech oraz w Polsce, a w planach jest już kolejny rynek.

Jak donosi "Lebensmittel Zeitung", Temu przed kilkoma miesiącami utworzyło niemiecki oddział, by nawiązać w tym kraju współpracę z dostawcami żywności, kosmetyków i innych produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 09:12
StoryEditor
Była prezes H&M będzie współpracować z hiszpańskim gigantem modowym. Jakie będzie jej zadanie?
Helena Helmersson (fot. materiały prasowe/H&M)

Helena Helmersson, była prezes sieci H&M dołącza do hiszpańskiego giganta odzieżowego Mango. Jej doświadczenie ma pomóc w rozwoju firmy rodem z Barcelony.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Mango powołało Helmersson na stanowisko niezależnego dyrektora. Helmersson ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży modowej. Do H...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. lipiec 2025 00:11